آموزش غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس

  • منتشر شده توسط امیر محمد دینی
  • 7 فروردین 1396
  • آموزش / وردپرس
  • بدون دیدگاه
tumbs722200 - آموزش غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس

درود فراوان خدمت شما عزیزان پروان وب خیلی مخلصیم

میخاییم امروز به سراغ آموزش غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس بریم و با اجازه شما به این مطلب رو عرضه کنیم ، خب همونطور که میدونید وردپرس یک سیستم کاملا شخصی سازی شده هستش و با استفاده از خدماتی که دارید میتونید وردپرستون رو به طور کامل شخصی کنید و ازش لذت ببرین !!

گراواتار در وردپرس

همونطور که شاید دونسته باشید ، وردپرس برای تصویر هاش شخصی کاربران یا مدیران وب سایت از سیستمی به نام گراواتار پشیبانی میکنه که امکان بسیار خوب و جالبی هم هستش ! با این حال بعضی وقتا ممکنه مدیران وب سایت دوس نداشته باشن گراواتار ها در وب سایتشون نمایش داده بشه برای اینکار باید با آموزش وب سایت پروان وب همراه باشن !!

نحوه غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس

برای اینکار کافیه ابتدا به پنل مدیریت خودتون برید و سپس بخش تنظیمات>گفتگوها برید … سپس به بخش آواتار رفته و تیک جعبه گزینه نمایش نیم‌رخ را بردارید و برای ذخیره تنظیمات روی گزینه  Save کلیک کنین .

disable gravatars - آموزش غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس

شما با موفقیت گراواتار ار در وردپرس خودتون غیر فعال کردین . حالا گراواتار کاربر در بخش نظرات نمایش داده نمیشود  ، همچنین در بخش مدیریت گراواتاری نخواهید دید . گراواتار کاربران در نظرات و صفحه کاربر ظاهر نمیشود و از نوار مدیریت نیز ناپدید میشود .

gravatar free wp - آموزش غیرفعال کردن گراواتار در وردپرس

امیدوارم که لذت برده باشین و به دانش وردپریسیتون اضافه شده باشه

با پروان وب ، یک فنجان وردپرس بنوشید

روزتون یا شبتون خوش ، یاعلی

امتیاز دهید