افزونه ایجاد بارکد برای مطالب در وردپرس با QR Redirector

tumbs1232 - افزونه ایجاد بارکد برای مطالب در وردپرس با QR Redirector

با سلام و تبریک سال جدید خدمت شما کاربران بسیار عزیز پروان وب ؛

امیدوارم هرجا که هستید سال خوبی رو شروع کرده باشید و به همین روند خوبی برای سال جدید ادامه بدید

در این مطلب قصد معرفی یک افزونه بسیار کاربردی رو داریم که با استفاده از اون میتونین برای مطالب خود بارکد ایجاد کنید که امر مهمی برای تاسیس و مدیریت وب سایت هستش . افزونه ایجاد بارکد برای مطالب در وردپرس با QR Redirector امکان پذیر هستش و اجازه میده تا شما برای محصولات فروشی ، دانلودی ، خبری و . . . بارکد ایجاد کنید و بازدید کنندگان وب سایتتون رو جلب کنید .

البته همینطور که میدونید با پیشرفت صنعت علم و دانش و فناوری اطلاعات تحولات گوناگون و جدیدی توی این زمینه به وجود اومده و با روی کار اومدن و همه گیر شدن گوشی های همراه اندروید و ios نیمی از کاربران دنیای وب به وسیله گوشی میان سایت شما ؛ پس شما باید تلاش کنید تا امکاناتی نو رو وارد وب سایتتون کنید که با سلیقه و راحتی هر فرد تطابق داشته باشه . . .

به همین منظور ما دست به معرفی افزونه ایجاد بارکد برای مطالب در وردپرس با QR Redirector زدیم .

افزونه QR Redirector چیکار میکنه ؟!

ax112 - افزونه ایجاد بارکد برای مطالب در وردپرس با QR Redirector

نام کامل این افزونه QR Redirector هستش . شما بوسیله این افزونه قادر خواهید بود برای مطالب خود بارکد ایجاد نمایید و کاربران با سیستم عامل اندروید، ios و… با بهره گیری از این امکان به ساده‌ترین شکل به سایت شما دسترسی پیدا کنن .

اگر شما برای سایت وردپرسی خودتون از این افزونه استفاده کرده و برای مطالب خود این امکان رو فعال کنید ، کاربران سایت با وجود یکی از سیستم عامل‌های مختلف و با برنامه بارکد خوان قادر هستند هنگامی که دوربین را بر روی بارکد QR مطالب سایت شما قرار دهند بطور مستقیم به آنجا هدایت شوند

امیدوارم این مطلب کاربردی بوده باشه براتون .

روزتون یا شبتون خوش

دانلود افزونه ایجاد بارکد برای مطالب در وردپرس با QR Redirector

امتیاز دهید