افزونه فارسی آپدیت محصولات Edd Product Updates – edd

EDD UP - افزونه فارسی آپدیت محصولات Edd Product Updates - edd

ضمن عرض سلام خدمت تمامی کاربران وفادار پروان وب ، اکنون با افزونه فارسی آپدیت محصولات edd یا همان افزونه easy digital downloads که با نام Edd Product Updates ارایه شده است در خدمت شما هستیم این افزونه در جهت اطلاع رسانی به کاربران و مشتریان شما که قبلا از شما خریدی داشته اند و اکنون شما محصول خود را آپدیت و بروزرسانی کرده اید می باشد.

با این افزونه قادر خواهید بود هر زمان که محصول خود را آپدیت کردید به راحتی به تمامی خریداران ایمیل دانلود آپدیت رو ارسال کنید، از دیگر امکانات این افزونه قابلیت طراحی ایمیل بروزرسانی با نظر و سلیقه شما می باشد.

ما این افزونه را برای شما فارسی سازی کرده ایم و با قیمت بسیار مناسب و پایین نسبت به دیگر سایت ها هم اکنون آماده خریداری شما کاربران عزیز می باشد ، حتی اگر آپدیت هم برای محصول خود نزده باشید با این افزونه قادر خواهید بود به صورت سفارشی به خریداران هر محصول و یا همه محصولات و کلیه خریداران ایمیل هایی در موضوعات دیگر ارسال کنید.

eDDUP PARFA - افزونه فارسی آپدیت محصولات Edd Product Updates - edd

آخرین آپدیت های افزونه آپدیت محصولات edd

  • آپدیت افزونه در تاریخ 6 مهرماه 1369

ویژگی های افزونه Edd Product Updates

  • ارسال ایمیل های اطلاع رسانی در خصوص وجود آپدیت جدید
  • می توانید ایمیل های حاوی لینک های دانلود جدید و اطلاعیه های بروزرسانی محصول مورد نظر را برای خریداران همان محصول ارسال کنید.
  • قابلیت زیباسازی و سفارشی سازی محتوای ایمیل ها
  • استفاده از برچسب های خاص EDD در متن ایمیل ارسالی
  • دارای سیستم لغو کامل
  • ارسال ایمیل تست
  • دارای رابط کاربری برای مدیریت و بهینه سازی ایمیل
  • ارسال ایمیل ها بصورت طبقه بندی شده
  • تاریخچه و لاگ موارد و ایمیل های ارسالی
  • پیش نمایش ایمیل و تایید قبل از ارسال ایمیل ها

صفحه تنظیمات افزونه و بخش های مختلف آن

PRV USE UP EDD - افزونه فارسی آپدیت محصولات Edd Product Updates - edd

قابلیت زیباسازی و شخصی سازی متن و محتوای ایمیل

با استفاده از افزونه آپدیت محصولات edd می توانید یک ایمیل بسیار زیبا از طریق زبان html ایجاد نمایید و با عنوان و متن و محتوای مورد نظر شامل لینک و تصویر و متن و دیگر عناصر برای مشتریانی که محصول مورد نظر را خرید کرده اند ارسال نمایید. افزونه edd product updates به شما کمک می کند تا فوق العاده پیشرفت و ترقی کنید.

سیستم لغو کامل

همچنین با استفاده از تگ {لغو اشتراک} مشتریان می توانند با انتخاب بر روی آن از لیست دریافت به روز رسانی محصول در آینده حذف شوند. در صورتی کسی بصورت تصادفی روی لغو اشتراک کلیک کند، با استفاده از دکمه مشترک مجدد می توانند به لیست دریافت خبر نامه برگرد. علاوه بر این، مدیران نیز توانایی لغو اشتراک مشتریان / آبونمان شدن مجدد را در صفحه پرداخت خود در اختیار دارند.

استفاده از برچسب های خاص EDD در قالب متن ایمیل ارسالی

استفاده از شورتکدهای و تگ هایی مثل {updated_products} و {updated_products_links} به ترتیب، یک لیست ساده از عنوان محصولات به روز شده و یک لیست از لینک های دانلود محصولات به روز شده را برای خریدار محصول شما ارسال میکند . تگ سوم، یعنی {UNSUBSCRIBE_LINK}، به مشتریان حق انتخاب برای عدم اشتراک از دریافت خبرنامه ایمیلی بروزرسانی های آینده را داشته می دهد.

 

 

parvnaweb userpro2 - افزونه فارسی آپدیت محصولات Edd Product Updates - edd

امتیاز دهید