افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

zom - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس با سلام امروز افزونه پشتیبانی آنلاین zopim را آماده کردیم این افزونه مناسب برای سایت های فروشگاهی سایت های دانلود،سایت های آموزشی به کار می رود که شما می توانید به صورت آنلاین با مشتریان خود گفتگو کنید .افزونه zopim یکی از محبوب ترین ابزار های چت آنلاین می باشد که در سایت های بسیاری استفاده می شود

آموزش استفاده از افزونه zopim

در مرحله اول افزونه را نصب و فعالش می کنید و همانطور که در تصویر زیر می بینید در گام اول افزونه ی “Zopim live chat” را نصب و فعال می نماییم. سپس همانگونه که مشاهده می کنید در پیشخوان وردپرسی شما با عنوان “Zopim Chat” ظاهر خواهد شد. با کلیک بر روی آن با صفحه ای همانند زیر رو به رو خواهیم شد:

zopim setting hamyarwp - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

با نگاه کردن به این صفحه متوجه می شوید که باید یک اکانت در سایت zopimایجاد کنید و با وارد کردن نام کاربری وپسورد به وردپرس خودتون آن را وصل کنیخب به سایت Zopim  می رویم  و بر روی گزینه ی Sign up جهت ساخت اکانت کلیک می کنیم.

 

 

zopim website hamyarwp - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

توجه کنید که برای ثبت نام در سایت با ای پی ایران مشکل دارد و موقعه ثبت نام از شما ایراد میگیرد و برای ثبت نام از نرم افزار های پروکسی استفاده کنید پس از ثبت نام ایمیلی جهت تایید برای شما ارسال خواهد شد، آن را تایید کنید. پس از تایید ایمیل، صفحه ای در Zopim برای شما جهت تکمیل اطلاعات باز خواهد شد که باید اطلاعات درخواستی را وارد نمایید.

 

zopim hamyarwp - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

فیلدهای ضروری در این فرم عبارت است از: انتخاب پسورد، تایید پسورد، نام شرکت (نام سایت)، تعداد کارمندان.فیلد مربوط به شماره ی تلفن اهمیتی ندارد و آن را خالی بگذارید.پس از آن وارد محیط پیشخوان زوپیم خواهید شد و با پنجره ی پاپ آپی رو به رو می شوید که باید اطلاعات کاربری خود را تکمیل کرده و بر روی گزینه ی next کلیک کنید، به شما اسکریپتی می دهد که می توانید آن را در قالب خود، برای نمایش جایگذاری نمایید.

 

zopim script hamyarwp - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

محیط پیشخوان دارای امکانات زیادی است که می توانید دیدن کنید شما در این محیط می توانید با مشتریان خود چت کنید به بخش تنظیمات این افزونه در پیشخوان وردپرس می رویم. ایمیل و پسورد زوپیم را در آن وارد کرده تا کد فانکشن افزونه نمایش داده شود.حال در این محیط بین دو پرانتز، اسکریپتی که زوپیم در سایت خود به شما داده بود را وارد کنید و تنظیمات را بروز نمایید.

 

update script hamyarwp - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

وبسایت خود را رفرش کنید. میبینید که در سمت راست سایت خود این افزونه پشتیبانی با موفقیت نصب شده است

zopim chat hamyarwp - افزونه پشتیبانی آنلاین Zopim Live Chat برای وردپرس

 

 

 

امتیاز دهید