آموزش سئو وردپرس به صورت ساده

SEO wordpress beginer - آموزش سئو وردپرس به صورت ساده

خوب سلام عرض می کنم خدمت شما وردپرسی های عزیز! در خدمتتون هستیم به منظور آموزش سئو وردپرس ! البته نه در سطح حرفه ای فقط در سطح خیلی ساده البته خیلی مهم،خوب همه مدیران وبسایت ها دوست دارند خیلی بازدیدکننده داشته باشند چه من و چه شما! خوب حالا فرق نمی کنه موضوع وبسایت چیه فروشگاه هست یا آموزش یا خبر به هر حال ما بازدیدکننده می خوایم که تبدیل بشه به یه خریدار از وبسایت ما یا یه خبرخون،خوب من در این آموزش می خوام سه گام خیلی آسون واسه مدیران وبسایت ها علی الخصوص وردپرسی ها به شما آموزش بدم پس با من همراه باشید.

اولین گام: ایجاد نقشه سایت با افزونه

در وردپرس ایجاد نقشه سایت خیلی راحته تقریبا چند افزونه ی خوب در این زمینه وجود داره که شما عزیزان می تونید به راحتی نوشیدن یه لیوان آب بدون شکر :دی نقشه سایتتون رو ایجاد کنید اولین افزونه ای که من به شما پیشنهاد می کنم افزونه wordpress seo by yoast است این افزونه علاوه برا اینکه در ادامه توضیح خواهیم داد بهترین افزونه برای ساخت و ایجاد نقشه سایت شماست! بعد از این افزونه من به شما افزونه All In One Seo Pack رو معرفی می کنم و بعد از این دو تا Google Xml Site Map البته توجه داشته باشید که هر سه ی این افزونه ها افزونه های عالی در زمینه ی خودشون هستند و از هر کدوم می تونید استفاده کنید.خوب باید بگم که نقشه سایت باعث میشه که پست های شما به صورت منظم و سریع به گوگل ارسال و سریعتر ایندکس بشه! خوب اینم نقشه سایت پرن دیزاین که با افزونه ی wordpress seo by yoast ساخته شده. اینم نقشه سایت پروان وب

دومین گام: ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

خوب اینجا شرکت گوگل محیطی رو برای وبمستر ها قرار داده تا اون ها وبسایت خودشون رو به طور کامل در گوگل بررسی کنند و از روند ایندکس مطالبشون در گوگل باخبر بشند خوب،برای ثبت سایت در گوگل وبمستر ابتدا به آدرس Google.com/Webmasters/Tools وارد می شوید و بعد از طریق اکانت جیمیل خودتون لاگین بشید اگر هم از قبل لاگین هستید که دیگه نیازی به لاگین ندارید:دی خوب بعد مانند شکل زیر روی Add a site کلیک می کنید.(بزرگنمایی با کلیک)

1 google webmaster - آموزش سئو وردپرس به صورت ساده

بعد از کلیک در جعبه ظاهر شده آدرس سایتتون رو وارد می کنید. و بعد روی Continue کلیک می کنید خوب به همین سادگی سایت شما اضافه شد حالا باید نقشه سایتتون رو نیز که قبلا ساختین اضافه کنید.برای این منظور رویه نام سایتتون که در پایین همون قسمت اضافه شده کلیک می کند در اصل در قسمت اون کادر های قرمز رنگ در تصویر بالاست خوب بعد از اینکه وارد صفحه ی سایتتون شدید با سه قسمت مواجه می شوید که رویه نوار خاکستری رنگ sitemap که قسمت سمت راست هست کلیک کنید و بعد در صفحه ی ظاهر شده روی add/test sitemap کلیک کنید و در جعبه ظاهر شده فقط نام نقشه سایت رو وارد می کنید مانند تصویر زیر:(بزرگنمایی با کلیک)

2 google webmaster - آموزش سئو وردپرس به صورت ساده

خوب اینم از گوگل وبمستر که به خوبی نقشه سایت توش اضافه شد.حالا بریم سراغ آخرین گام

سومین گام: نصب افزونه ی  wordpress seo by yoast

خوب نوبت آخرین مرجله رسید این مرحله یکی از بهترین کار ها برای سئوی وبسایت وردپرسی شما می باشد این افزونه بهترین افزونه در زمینه سئو ی وردپرس هست که شما باید این رو حتما رویه وردپرس خود نصب و فعال کنید ما قصد آموزش این افزونه رو نداریم ولی در صورت تقاضا به صورت اختصاصی و کامل نسخه ی بروز این افزونه رو آموزش خواهیم داد.

در پایان امیدوارم که از این آموزش خوشتون اومده باشه منتظر نظرات دلگرم کننده ی شما هستیم،یا علی.

امتیاز دهید