آموزش غیرفعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس

  • منتشر شده توسط امیر محمد دینی
  • 16 اردیبهشت 1396
  • آموزش / وردپرس
  • بدون دیدگاه
tumbs1232 - آموزش غیرفعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس

با درود خدمت دوستان پروان وب

شاید خیلی وقتا شمایی که سایت وردپرسی دارید متوجه شده باشید که به ایمیلتون یه سری پیام هایی با مضنون ” نظارت کنید : دیدگاه تازه‌ای در نوشته‌ی x در انتظار بررسی شماست ” براتون میاد و این امر یعنی اینکه توی وردپرس شما دیدگاه یا نظری ارسال شده ! ما در این

مقاله قصد داریم تا آموزش غیرفعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس رو به شما آموزش بدیم تا از شر این پیام ها خلاص شید … در ادامه به صورت فنی به معایب اومدن این پیام ها اشاره میکنیم پس با پروان وب همراه باشید !!!

نحوه غیرفعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس

خب از اینکه اگر تعداد نظرات شما در وردپرستون زیاد باشه و هی براتون ایمیل بیاد یک مشکل طبیعی و عادی است ولی اگر با دید فنی به اونا نگاه بکنیم در اکثر هاستینگ ها، سایت شما در هر ساعت مجاز است که تنها تعداد خاصی ایمیل ارسال کند. زمانی که این تعداد ایمیل

مشخص (معمولا 25 یا 30 عدد) به پایان برسد، سایت شما تا اتمام آن ساعت دیگر قادر به ارسال ایمیل نخواهد بود . . . پس بیاید و این مشکل دردسر ساز رو اوکی کینم !

آموزش غیرفعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس

برای اینکار نیاز به مهارت خاصی ندارین و خیلی راحته … شما ابتدا باید به مسیر تنظیمات وردپرس به زیرمنوی گفت و گو ها مراجعه کنین . . . در صفحه ی باز شده بخش “برایم نامه بفرستید هرگاه یا E-mail me whenever” را پیدا کنید .

 

send notification email when - آموزش غیرفعال کردن هشدار دیدگاه جدید در وردپرس

خب حالا باید هر دو تیک گزینه هارو بردارید چون نیازی بهشون نیس !

خب ذخیره رو بزنید و لذت ببرید ! چون دیگه هیچ دیدگاهی براتون ایمیل نمیشه و به راحتی باید اونارو از خود وردپرس اوکی کنین .

 

امیدوارم راضی بوده باشین

روزتون یا شبتون خوش ؛ یاعلی

امتیاز دهید