افزونه وردپرس اضافه کردن لینک نوفالو Nofollow External

External links - افزونه وردپرس اضافه کردن لینک نوفالو Nofollow External

افزونه اضافه کردن لینک های خارجی و نوفالو در وردپرس به راحتی ، خوب در این زمان از وبسایت پروان وب ضمن شاد باشید برای شما عزیزان قصد معرفی 5 افزونه برای افزدون لینک های نوفالو و خروجی به طوری که ارزش لینک های سایت شما حفظ شه و روی سئوی شما تاثیر منفی نداشته باشه، خوب با ما همراه باشید.

خوب مجموع کار افزونه هایی که قصد معرفی اون ها رو داریم واسه ما فقط یک کارو انجام میدند اون هم اضافه کردن این تکه کد ‘rel=’nofollow به لینک های خروجی سایت ماست.

خوب اگر شما نگران همون بحث سئو و لینک های خارجی هستید که از ارزش سایت شما کاسته نشه ما افزونه هایی رو بهتون معرفی میکنیم که این امکان رو دارند هم لینک هایی رو که از این به بعد می خواین این تکه کد بهشون اضافه بشه و هم  اگر مایل باشید لینک های پست های قدیمی رو به صورت خودکار نوفالو کنند.

1. افزونه WP External Links

افزونه ی WP External Links یکی از مشهور ترین پلاگین هاست که به شما در اضافه کردن راحت تکه کد “rel=”nofollow  به لینک های خراجیتون کمک میکنه

WP External Links - افزونه وردپرس اضافه کردن لینک نوفالو Nofollow External

صفحه اصلی افزونه

2. افزونه External Links

این افزونه هم مانند افزونه ی معرفی شده ی قبلی برای اضافه کردن نوفالو به لینک ها همچنین مشخصات یک لینک خارجی است، با این افزونه آیکون هایی به لینک های خارجی شما اضافه خواهد شد  البته باید کلاس “no_icon” را برای اضافه شدن آیکون اضافه کنید.

External Links - افزونه وردپرس اضافه کردن لینک نوفالو Nofollow External

صفحه اصلی افزونه

3. افزونه WP No External Links

این افزونه نیز بسیار راحت قابل پیکربندی است ، و کاری مانند افزونه های معرفی شده را انجام میدهد.

WP No External Links - افزونه وردپرس اضافه کردن لینک نوفالو Nofollow External

صفحه اصلی افزونه

4. افزونه Better WordPress External Links

با این افزونه به طور کامل می توانید بر روی لینک های خارجی خود کنترل داشته باشید افزونه ای که امکان اضافه کردن ویژگی های  “rel=”nofollow” and rel=”external را به آسانی مقدر می سازد.

Better WordPress External Links - افزونه وردپرس اضافه کردن لینک نوفالو Nofollow External

صفحه اصلی افزونه

5. افزونه  Nofollow External Link

این افزونه به طور خودکار ویژگی های “rel=”nofollow” and target=”_blank را به طور خودکار به همه ی لینک های خراجی پست و برگه های وردپرس اضافه می نماید.

صفحه اصلی افزونه


خوب در این زمان از وبسایت پروان وب این معرفی به اتمام می رسه امیدوارم که با این افزونه ها سایت خودتون رو بهبود ببخشید. راستی اگه تو فهرست ها هم لینک خارجی دارین بهتون پیشنهاد میکنم واسه اضافه کردن ویژگی نوفالو این مطلبو حتما بخونید.

آموزش nofollow کردن لینک های فهرست در وردپرس

تهیه و تنظیم : توسط گروه پروان وب

امتیاز دهید