زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس با Simple History

tumbs45856 - زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس با Simple History

با سلام خدمت کاربران همیشگی و خوب پروان وب ؛

امروز قصدمون معرفی یک افزونه کاربردی برای وبمستران یا صاحبان وب سایتی هستش که دوس دارن ، راجب کاربراشون بدونن و از فعالیت اونا اطلاعاتی کسب کنن . . . اینکارو رو میتونین با افزونه زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس با Simple History انجام بدید .

دلایلی برای زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس 

ax01101 - زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس با Simple History

کاملا مشخصه که شما به کاربراتون اعتماد دارید به اونها اجازه دارید که بعد از ثبت نام به وب سایت شما وارد بشن ، با این حال شاید کسی سواستفاده بکنه و یه گناهی مرتکب بشه ( منظورم همون اشتباه در سیستم وب سایته 🙂 ) حالا شما اگر بدونید چه زمانی ، چه کسی ، چه اشتباهی میکند ، به راحتی اشتباهاش رو تصحیح میکنید و علاوه بر تنبیه کاربر ، یه درس عبرت برای بقیه هم میشود 🙂 و البته میتونید به کاربراتون آموزش هم بدید که چگونه از اینکه خطا کنن دوری کنن ؛ امر به معروف کنید ینی 🙂 همچنین میتونید یه کنترل و نظارت بهتر روی سایت خود داشته باشید و میتونید ببینید چه مقاله ای داره نوشته میشه یا چه مقاله ای در انتظار تایید هستش ؛ در یک کلام که شما بالای سر تمام کاربران مراقبشان هستید . . .

فعالسازی افزونه simple history

در گام اول باید افزونه رو دانلود و نصب کنید و سپس فعالش کنید و از قسمت تنظیمات>Simple History برای اشنایی و مدیریت قسمت های افزونه وارد تنظیمات شید . . .

simplehistorysettings - زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس با Simple History

 

توی صفحه تنظیمات میتونید تاریخچه ی چیزایی رو که میخواید در داشبورد یا همون میزکارتون قرار بگیره رو انتخاب کنید . همچنین میتونید اگر بخواهید هر دو گزینه را فعال کنید . و البته می تونید خروجی RSS مخفی برای نظارت بر مانیتورینگ رو هم داشته باشید و ازش بهره ببرید . این کار به شما اجازه پنهان کردن صفحه مانیتورینگ از کاربران دیگر مانند کسانی که با نقش کاربر ویرایشگر هستند را میدهد .

این افزونه تمام داده های با تاریخ بیشتر از 60 روز را از پایگاه داده حذف میکنه . اما میتونید با کلیک روی لینک Clear it now تاریخ رو همون لحظه از صفحه تنظیمات پاک کنید . به طور معمول تاریخ با یک مجموعه از پیش تعریف شده از اقدامات می آید که شامل ورود,خروج و تغییر پروفایل,ویرایش پست و آپلود رسانه و … میباشد.

و نکته ی مهم تر تاریخچه به شما اجازه ی افزودن رویدادهای سفارشی رو هم میده . اگر تجربه توسعه دارید و میخواهید رویداد سفارشی اضافه کنید پس شانس به شما رو کرده .

 

دانلود افزونه زیر نظر داشتن فعالیت کاربران در وردپرس با Simple History

 

 

امتیاز دهید