26 آذر 1393
2 ۱۷۷ 0

دانلود نسخه ۱.۹ اسکریپت فارسی آسان پرداخت Payline

PAYLINE SCRIPTr - دانلود نسخه ۱.۹ اسکریپت فارسی آسان پرداخت Payline

اسکریپت فارسی آسان پرداخت Payline ، اینک در این زمان از سایت پروان وب ، اسکریپت فارسی آسان پرداخت رو البته با ویرایش جدید و ویژگی واکنش گرا به شما ارائه می شود که هم اکنون می توانید از سایت دانلود نمایید استفاده و راه اندازی این اسکریپت پرداخت بسیار راحت است و شما در چند دقیقه می توانید سایت خود را به درگاه پرداخت مجهز نمایید و از این به بعد کلیه پرداخت ها را از درگاه خود به انجام برسانید آموزش و نحوه نصب کامل این اسکریپت در ادامه گذاشته می شود.

آموزش نصب اسکریپت پرداخت Payline

  • ابتدا تمام محتوایات فایل دانلود شده را بر روی هاست خود آپلود نمایید.
  • یک بانک اطلاعاتی جدید برای ذخیره گزارشات پرداخت کاربران بر روی هاست خود بسازید.
  • سپس به کنترل پنل هاست خود وارد شده و از طریق بخش phpmyadmin هاست خود، فایل db.sql موجود در فولدر را در بانک اطلاعاتی ساخته شده import کنید.
  • سپس فایل connection.class.php موجود در فولدر config را باز نمایید و اطلاعات مربوط به اتصال به بانک اطلاعاتی خود را در خط 16، 17 و 18 به جای عبارات “localhost”,”username”,”pass” قرار داده و تنظیمات را ذخیره کنید.
  • سپس به فولدر config بروید و ابتدا فایل config.php را باز کنید و یوزرنیم و پسورد دلخواه خود را برای ورود به پنل مدیریت اسکریپت در قسمت $admin_username و $admin_password وارد نمایید.
  • توجه : نام کاربری و کلمه عبور پیش فرض admin می باشد و حتما نسبت به تغییر آن در فایل config.php اقدام نمایید.
  • توجه : دقت نمایید که در فایل config/config.php و در سطر آخر اسکریپت، بعد از وارد کردن آدرس وب سایت خود، اسلش آخر آدرس را نیز حتما وارد نمایید.مثال : http://pay.yoursite.com
  • حال به قسمت مدیریت اسکریپت به آدرس http://pay.yoursite.com/admin رفته و API Key دریافتی مخصوص وب سایت خود را در بخش مدیریت سایت ذخیره کنید.

منبع: وبسایت فامو . آی آر

به این محتوا چه امتیازی می دی ؟
ادمین مدیر

سلام خدمت شما، در خدمتتون هستم

ثبت نظر جدید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

لیست نظرات

  1. محمد

    مفهوم
    ابتدا تمام محتوایات فایل دانلود شده را بر روی هاست خود آپلود نمایید.
    یعنی چه اصلا هاست چیست؟ لطفا جواب را به ایمیل من ارسال کنید

    • سلام محمد عزیز؛
      خوب این معلومه اسکریپت هست بعد از دانلود فایل زیپ باید آپلود کنید داخل هاستتون و بعد اکسترکت کنید و بعد باقی مراحل رو انجام بدین.

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.