قوانین و مقررات

نحوه ارائه پشتیبانی

پشتیبانی پروان وب برای محصولات غیر رایگان بوده و تمامی قالب ها و افزونه های داخل سایت را در بر می گیرد. پشتیبانی پروان وب در حیطه طراحی و آموزش نمی باشد و فقط مشکلات احتمالی قالب ها را شامل می شود. لازم به ذکر است در صورتی که با ایجاد تغییرات در سایت وردپرسی مشکلی ایجاد شود حل این مشکلات بر عهده پشتیبانی نمی باشد. در واقع خراب شدن قالب با دستکاری در آن شامل پشتیبانی نخواهد بود.

بسیاری از محصولات سازنده خارجی دارند و برای حل بعضی از مشکلات زیر ساختی باید با سازنده مکاتبه انجام شود تا از طرف خود سازنده تغییرات در آپدیت جدید محصولات انجام شود و و ارائه گردد. اما بسیاری مشکلات از طریق کارشناسان گروه پروان وب قابل حل خواهد بود و ما در نهایت تلاش کاربران سایت را یاری خواهیم کرد تا موفق شوند.

تبصره 1 : محصولات پروان وب از نظر قانونی و شرعی برای یک دامنه قابل استفاده است. بدین منظور در صورتی که به پشتیبانی برای دامنه های دیگر نیاز دارید باید مجدد همان محصول را برای آن دامنه خریداری نمایید. لذا در صورت اثبات خلاف این موضوع برای کارشناسان پشتیبانی حساب کاربری مسدود می گردد.

تبصره 2 : محصولات آموزشی شامل پشتیبانی نمی باشند. در بخش تیکت تنها مشکلات فنی قالب ها و افزونه ها پیگیری می شود و مباحث آموزشی را در بر نمی گیرد. در واقع ما تنها ارائه دهنده نسخه فارسی قالب ها و افزونه ها هستیم و آموزش آنها بر عهده ما نمی باشد. اما توجه داشته باشید که پروان وب تنها وبسایتی است که برای 90 درصد محصولاتش آموزش ویدئویی تهیه کرده است و کاربران بسیار راحت هستند.

تبصره 3 : کمک به کاربران، موفقیت و به درآمد رسیدن آنها تنها شوقی است که در دل داریم ، احترام متقابل مهمترین اصل تعامل است متاسفانه از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می گردد.

تبصره 4 : در صورتی که محصولی باگ ساختاری داشته باشد باید توسط سازنده حل شود به جز محصولات ایرانی و اختصاصی گروه پروان وب ، در صورتی که کاربری امکان صبر برای حل مشکلات از سمت سازنده را ندارد ( به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با سایر کشور ها چندین روز زمان می برد ) مسئولیتی بر عهده پروان وب نمی باشد و ما تنها فارسی ساز قالب ها و افزونه های وردپرسی هستیم و باگ های ساختاری باید توسط سازنده حل شوند.

تبصره 5 : مدت زمان پشتیبانی برای هر محصول ارائه شده تا یکسال پس از تاریخ خرید می باشد و پس از آن برای تمدید پشتیبانی لازم است مجدد محصول خریداری شود.

تبصره 6 : پشتیبانی ماژول ها و افزونه هایی بغیر افزونه های پیشفرض قالب ها و محصولات ایرانی و اختصاصی تیم  در صورتی که با قالب سازگاری مناسبی نداشته باشد ، برعهده پروان وب نبوده و می بایست با پشتیبان افزونه تهیه شده ( سایت های دیگر ) مطرح شود.

 

عودت وجه:

از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از خرید محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالا فیزیکی قابل مرجوع نیست بنابرین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی سایت پروان وب انجام می شود.

خرید اشتباه به هیچ شکلی قابلیت تعویض یا تغییر یا عودت وجه را ندارد.

 

مدت زمان ارائه خدمات

جواب گویی به سوالات بعد از خرید از طریق تیکت بین 10 دقیقه  تا 48 ساعت متغییر خواهد بود زیرا بعضی از تیکت های پشتیبانی نیاز به بررسی دارند و همچنین گاهی ممکن است تا با سازنده خارجی مکاتباتی انجام شود که به دلیل اختلاف زمانی کشور ها ممکن است کمی زمان بر باشد. همه تلاش گروه پروان وب مبنی بر سریعترین نوع پشتیبانی می باشد و به یاری خداوند ما در این راه موفق بوده ایم.

 

محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات:

پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در قالب است و مشکلات طراحی و آموزشی و دستکاری های قالب را در برنمیگیرد. (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمیکند) اما راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق بخش پشتیبانی، ارائه می شود. همچنین پشتیبانی ماژول ها ( افزونه هایی ) که توسط خود کاربر روی سایت نصب می شود بر عهده پروان وب نمی باشد..

 

قالب های رایگان و سایر قالب ها:

قالب های رایگان فقط از طریق بخش دیدگاهها پشتیبانی می شوند. همچنین تنها قالبهایی پشتیبانی می شوند که از پروان وب دانلود شده باشند و ما مسئولیتی در قبال قالبهای مشابه که از سایر طریق به دست کاربر رسیده اند، نداریم.

 

تغییرات توافقنامه:

سایت پروان وب حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.