افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس

tumbs 3 - افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس

سلام به همه پروان وبی ها 🙂

گاهی اوقات بسیاری از وبسمتران سعی بر این دارن همون اولین تصوییری که در مطلب منتشر میشه به راحتی بشه تصویر شاخصشون تا این همه خودشونو به زحمت نندازن 🙂 البته این کار زیاد خوبی نیس چون تنوع رو میگیره ولی از طرف به سریع منتشر کردن مطالب کمک میکنه و امر مهمی در این زمینه هستش . . . امروز با کمک افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس سعی بر انجام این خواسته وبمستران و صاحبان وب داریم ! پس با آموزش از وب سایت پروان وب همراه باشید  . . .

افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس با Auto Post Thumbnail

ششش - افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس

امروز میخوایم در این پست افزونه ای معرفی کنیم که برای افرادی که وقت براشون مهمه و می خوان در زمانشون برای منتشر کردن مطالب صرفه جویی کنن میتونه مفید باشه. این افزونه اولین تصویر پست رو به عنوان تصویر شاخص قرار میده.

آموزش افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس با Auto Post Thumbnail

این افزونه یکی از پلاگین های محبوب وردپرس بشمار میاد. با نصب این افزونه در زیر منوی تنظیمات Auto Post Thumbnail اضافه میشود که اگر وارد قسمت تنظیمات این افزونه شوید با تنظیمات خاص و پیچیده ای رو به رو نخواهید شد فقط یک دکمه با عنوان Generate thumbnails قرار دارد که با کلیک بر روی اون میتونید به تمامی مطالب سایتتون که تصاویر شاخص ندارند تصویر شاخص رو اضافه کنید .

Thumbnail - افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس

مزایا افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس با Auto Post Thumbnail

توی خیلی از قالب ها که اکثرا 99 درصدشون از تصویر شاخص پشتیبانی میکنن وقتی تصویر قرار ندین باعث میشه سایت بی روح ، خسته و بهم ریخته بشه که امر خوشایندی نیست پس بهتره از افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس با Auto Post Thumbnail استفاده کنیم

و اما یه پیشنهاد به شما : بهتره تا برای تصویر شاخص یک تصویر گویای جداگانه و سبک طراحی کنید چون هم سرعت سایت رو میبره بالا هم باعث افزایش ترافیک میشه  . . .

 

امیدوارم راضی کننده بوده باشه

روزتون یا شبتون خوش

 

دانلود افزونه گذاشتن اولین عکس پست به عنوان تصویر شاخص در وردپرس با Auto Post Thumbnail

امتیاز دهید