افزایش سرعت بارگذاری – بهترین افزونه های کش وردپرس

WordPress Caching Plugins - افزایش سرعت بارگذاری - بهترین افزونه های کش وردپرس

بهترین افزونه های کش وردپرس ، حتما این توصیه رو شنیدید تا به آلان که یه افزونه کش رویه هر سیستم وردپرسی لازمه خوب ممکنه خیلیا در انتخاب بهترین افزونه کشینگ در وردپرس دچار تردید بشند که کدوم رو انتخاب کنند اما نگران نباشید ما بهترین ها رو به شما معرفی و در آخر پیشنهاد خودمون رو هم بهتون میدیم تا با خیال راحت افزونه ی مورد نظرو رو وردپرس خودتون نصب کنید و لذت ببرید از سرعت بارگذاری بالا و کم کردن حجم ترافیک مصرفی ! خوب شروع …

WP Super Cache

این اولین افزونه ایست که می خوایم بهتون معرفی کنیم و بهترین انتخاب از نظر من !

WP Super Cache - افزایش سرعت بارگذاری - بهترین افزونه های کش وردپرس

این افزونه در این زمینه یکی از مشهور ترین افزونه هاست که بر روی سیستم وردپرس بیش از ۶ میلیون کاربر نصب شده است تنظیمات بسیار زیاد و در عین حال بسیار آسان و قابل فهمی دارد که هر فردی با کمی دانش در این زمینه می توانید بهترین تنظیمات را به نسبت نیازش بر روی این افزونه انجام دهد. بخش های مختلف این افزونه به قسمت هایEasy,  advanced, CDN, contents, preload, plugins and debug تقسیم می شود.

Hyper Cache

افزونه ی Hyper Cache یکی از اساسی ترین افزونه های کش در وردپرس و در عین حال مشهور است.

Hyper Cache - افزایش سرعت بارگذاری - بهترین افزونه های کش وردپرس

این افزونه یکی از بهترین گزینه ها برای وبسایت هایی که منابع زیادی ندارند مانند وبسایت هایی که از هاست های اشتراکی استفاده می کنند این افزونه امکان کش کردن تخصصی را در تب های General Tab و Bypasses Tab و Mobile Tab فراهم می آورد.

 W3 Total Cache

آخرین افزونه ای که در این زمینه قصد معرفی آن را داریم افزونه W3 Total Cache که عالی ترین گزینه است و ما این افزونه را مانند افزونه super cashe پیشنهاد می کنیم،  بهینه سازی وضعیت کلی سرور، ساپورت از نسخه موبایل، سرعت زیاد لود شدن و دانلود، سرعت بالای لود پست‌های قدیمی‌تر از جمله ویژگی‌های این پلاگین هستند.

W3 Total Cache - افزایش سرعت بارگذاری - بهترین افزونه های کش وردپرس

امتیاز دهید