افزونه وردپرس جداکننده دیدگاه های پاسخ داده نشده

251 - افزونه وردپرس جداکننده دیدگاه های پاسخ داده نشده

افزونه وردپرس جداکننده دیدگاه های پاسخ داده نشده ، در این زمان از وبسایت پروان وب ، قصد معرفی افزونه ای بسیار عالی در زمینه ی جداسازی نظرات جواب داده نشده رو داریم افزونه ای که با نام DX Unanswered Comments قابل نصب و فعال سازی در سیستم وردپرس هست ، خوب این رو میدونید که برای پیشرفت و افزایش محبوبیت یه سایت و به دنبال اون بازدید و دیگر مسائل پاسخ و جواب دادن به دیدگاه ها و نظرات مختلف کاربران بسیار مهمه! پس با ما همراه باشید تا بتونید به راحتی و آسونی به دیدگاه های کاربرانتون پاسخ بدید و اون ها رو همیشه از خودتون راضی نگه دارید.

اولین کاری که باید انجام بدید افزونه ی DX Unanswered Comments رو نصب کنید لینک صفحه ی این افزونه در مخزن وردپرس در پایین پست موجوده.

به محض اینکه این پلاگین را نصب کردید آن را فعال نمایید. پس از فعالسازی به صفحه نظرات در وردپرس خود بروید ، این بار دو تفاوت در این صفحه مشاهده خواهید نمود، دو تب با نام های “Non-replied” (جواب داده نشده) و Non-replied Top level (جواب داده نشده با اولویت بالا)

جداساز Non-replied نظراتی را که به آنها پاسخ داده نشده است را برای شما به نمایش درخواهد آورد در حالی که Non-replied Top level نظرات جواب داده نشده با اولویت بالا را برای شما نشان خواهد داد.

نکته : هر کاربری که در وبسایت شما عضو می باشد می تواند به نظری پاسخ دهد و آن نظر را به حالت جواب داده شده در آورد این به معنی این است که نه تنها مدیر سایت بلکه کاربران عضو نیز می توانند به نظرات کاربران پاسخ دهند که در این صورت پلاگین این موارد را به صورت پاسخ داده شده در نظر می گیرید و آنها را در تب Non-replied نشان نخواهد داد.

امیدوارم که از این افزونه خوشتون اومده باشه توضیحاتی بود از ابزار وردپرس ، و اما در پایان می توانید نقطه نظرات خود رو در این مورد بیان کنید مطمئن باشید که ما حتی بدون این افزونه به نظرات شما حداکثر 24 ساعت پاسخ میدیم :دی یاعلی

امتیاز دهید