ایجاد نظرسنجی در وردپرس با افزونه wp polls

survey 512 - ایجاد نظرسنجی در وردپرس با افزونه wp polls

باسلام خدمت کاربران محترم پروان وب، نظرات و انتقادات کاربران همیشه مورد توجه مدیران سایت ها و وبمستران بوده است زیرا با دانستن نظر کاربر در مورد محتوا یا سایت خود، میتوان در جهت بهبود و پیشرفت آن قدم برداشت، از این رو در این پست از سایت قصد معرفی افزونه wp polls را خدمت شما عزیزان داریم. با ما همراه باشید.

معرفی افزونه wp polls ایجاد نظرسنجی در وردپرس

افزونه wp polls یک ابزار ساده در عین حال حرفه ای است که شما را قادر میسازد با استفاده از پنل اختصاصی که بعد از نصب و فعال سازی آن در قسمت مدیریت سایت یا وبلاگ شما بوجود می آورد، اقدام به ساخت و مدیریت نظر سنجی خود نمایید و بعد از ثبت آن، به شما یک کد کوتاه میدهد تا با استفاده از آن، نظر سنجی که ایجاد کردید را در هر بخش از سایت خود که میخواهید نمایش دهید.

ویژگی های افزونه wp polls ایجاد نظرسنجی در وردپرس

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • کم حجم بودن افزونه
  • رایگان بودن و امکان اضافه کردن بینهایت نظرسنجی
  • وجود پنل اختصاصی افزونه و تنظیمات حرفه ای
  • ارائه گزارش کامل از نظرسنجی ها

آموزش کار با افزونه wp polls

1. ابتدا افزونه را از مخزن وردپرس نصب و سپس فعال کنید. همچنین میتوانید نسخه فارسی و رایگان این افزونه را از سایت پروان وب دانلود کنید.

l 11 - ایجاد نظرسنجی در وردپرس با افزونه wp polls

2. بعد از فعال کردن افزونه، میبینید که بخشی تحت عنوان “نظرسنجی” یا “Polls” به نوار کناری بخش مدیریت اضافه شده است، روی “اضافه کردن نظرسنجی” کلیک کنید.

l 2 - ایجاد نظرسنجی در وردپرس با افزونه wp polls

3. همانطور که در تصویر زیر میبینید، بخش اضافه کردن نظرسنجی از چهار بخش تشکیل شده است که بطور خلاصه آنها را توضیح میدهیم.

l 22 - ایجاد نظرسنجی در وردپرس با افزونه wp polls

  1.  در این قسمت سوال یا متنی که قصد نظرسنجی در مورد آن را دارید، وارد کنید.
  2.  این قسمت برای ساخت پاسخ ها است، در صورت نیاز به ایجاد پاسخ های بیشتر، روی دکمه “افزودن پاسخ” کلیک کرده و سپس متن مورد نظر را وارد کنید
  3.  این بخش مربوط به دسترسی و اجازه کاربران برای انتخاب بیش از یک گزینه برای پاسخ است، اگر مقدار آن را روی “بله” قرار دهید، قسمت پایینی آن نیر باز خواهد شد و شما میتوانید برای تعداد پاسخ با توجه به پاسخ های ایجاد شده، محدودیت اعمال کنید.
  4.  در بخش آخر شما میتوانید برای نظرسنجی، تاریخ شروع و پایان قرار دهید تا در زمان تعیین شده نظر سنجی شروع/پایان یابد، همچنین در صورتی که قصد منقضی کردن نظرسنجی را ندارید، تیک مربوط را بگذارید.

4. بعد از تکمیل مراحل بالا، دکمه “اضافه کردن نظرسنجی” را زده تا کد مربوط به نظرسنجی ایجاد شده به شما نشان داده شود، تبریک! شما میتوانید از این کد در هر جای وبسایت/وبلاگ خود استفاده کنید.

l 33 - ایجاد نظرسنجی در وردپرس با افزونه wp polls

نکات تکمیلی افزونه wp polls

  • شما میتوانید از قسمت “مدیریت نظرسنجی” نظرسنجی هایی که تا کنون ایجاد کردید را مشاهده و یا ویرایش کنید.
  • شما میتوانید از قسمت “تنظیمات نظرسنجی” نظرسنجی های خود را شخصی سازی کنید.
  • شما میتوانید از قسمت “قالب های نظرسنجی ها” نحوه نمایش نظرسنجی های خود را در سایت تغییر دهید.
4/5 - (2 امتیاز)