جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search

tumbs - جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search

دوستان عزیز سلام

امیدوارم که حالتون خوب و مساعد باشه 🙂

جذب مشتری و نگه داشتن اون در زمینه فروشگاهتون یکی از موثرترین راه ها برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی است . این مسئله زمانی رخ میدهد که علاوه بر پشتیبانی و کیفیت محصولات , شما راحتی طلبی را اولویت برای مشتری خود قرار دهید , میپرسید چگونه ؟! خب واضحه , شما میتونید با اضافه کردن کلی امکانات یا افزونه ها به بخش ووکامرس / وردپرس وب سایتتون به راحتی خرید یا پردازش اونقدری آسون کنید که مشتری شما از خرید در فروشگاهتون لذت ببره 🙂 در ادامه همراه ما باشید تا اینگونه ترفند یکی یکی برای شما شرح بدیم 😉

یکی از راه های موثر در همچین مشتری مداری که گفتیم , جستجوی محصولات هستش که بدون دردسر میتونید اونرو با جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search تجربه کنید

جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search

 

ax1 - جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search

جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search یکی از پرطرفتارترین افزونه هایی است که این روز ها مورد توجه قرار دارد. زیرا از طرفی ایجکسی است که خود نکته بسیار مهمی است زیرا علاوه بر سرعت بالایی که دارد زیبایی خاصی به سایتتان می دهد.

 

و اما میرسیم به تنظیمات گسترده افزونه :

تنظیمات افزونه YITH WooCommerce Ajax Search

با نصب و فعال سازی افزونه در پیشخوان وردپرس شما در مسیر YITH plugins » ajax search میتوانید وارد قسمت تنظیمات افزونه شوید. با وارد شدن به قسمت تنظیمات با صفحه تنظیمات ساده ای همچون صفحه زیر رو به رو می شوید.

ax2 - جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search

خب معرفی بخش های مختلف افزونه رو براتون شرح میدیم 🙂

Search input label: در این بخش باید برچسب داخل فیلد جست و جو را وارد کنید.

Search submit label: در این بخش باید برچسب گزینه تایید برای جست و جو را وارد کنید.

Minimum number of characters: این بخش نیز برای حداقل تعداد کاراکترهایی که باید وارد شوند تا محصول نمایش داده شود در نظر گرفته شده است. ( مثلا بگید مشتری نمیتونه بیشتر از 200 کلمه در جستجو تایپ کنه )

Maximum number of results: در این بخش شما باید حداقل تعداد نتایجی که برای کاربر نمایش بشود را مشخص کنید. ( مثلا بگید توی جستجو 4 محصول رو نمایش بده )

Enable transients to cache autocomplete results: اگر این گزینه را فعال کنید نتیجه جست و جو ها در حافظه ای پنهان ذخیره می شود که این مطلب باعث سرعت بخشیدن به نتیجه رسیدن کاربران می شود.

Set the duration of transient: خب لازم به ذکر است که این حافظه نهان باید برای جلوگیری از کند شدن، لازم است که حذف شود به همین منظور شما در این بخش زمانی را برای باقی ماندن این نتایج مشخص کنید که بعد از آن حافظه نهان حذف شوند.

 

پس از اینکه افزونه رو شخصی سازی کردید میتونید اونرو از مسیر نمایش » ابزارک ها ویجت افزونه YITH WooCommerce Ajax Search را به بخشی که مد نظرتان است اضافه کنید .

 

ax3 - جستجوی ایجکسی در ووکامرس با YITH WooCommerce Ajax Search

در کادری که میبینید باید تیتری برای ویجت خود مشخص کنید.

 

به همین راحتی 🙂

روزتون یا شبتون خوش 😉

 

امتیاز دهید