دانلود کتاب آموزش فارسی الگوریتم های گوگل و سئو

seo book - دانلود کتاب آموزش فارسی الگوریتم های گوگل و سئو

کتاب آموزش فارسی الگوریتم های گوگل و سئو ، در این زمان از وبسایت پروان وب ، کتاب بسیار خوبی در زمینه ی آموزش آخرین الگوریتم های گوگل و سئو و بهینه سازی وبسایت رو آماده دانلود کرده ایم با خواندن این کتاب می توانید با الگوریتم ها و آپدیت های جدید شرکت گوگل آشنا شوید و دیگه به هیچ مشکلی در این زمینه بر نخورید و اگه هم برخورد کردید بتونید به راحتی حلش کنید برای نمایش سایت خود در نتایج اول گوگل احتیاج دارید تا سایت خودتون رو بهینه سازی کنید، سئو یا بهینه سازی وب سایت کاری است که هر مدیر وب سایتی باید آن را به صورت پیوسته انجام دهد. برای اینکه بخواهید بهینه سازی وب سایت خود را انجام دهید نیاز دارید تا ابتدا با مفاهیم اولیه آن و همچنین قوانین موتورهای جستجو آشنا شوید.

شرکت گوگل به طور مرتب در سال های اخیر الگوریتم های جدیدی را پیاده و الگوریتم های قبلیش رو هم به به روزرسانی کرده و سعی در بهبود نمایش نتایج خودش ر. دارده همونطوری که می دونید شرط اصلی برای محبوبیت یک موتور جستجو نمایش نتایج مرتبط و کاربردی با کلمات جستجو شده به کاربران است، به همین علت موتور جستجوی گوگل که بیشترین جستجوی وب از طریق آن صورت می گیرد نیز هر روز سعی در افزایش بهبود بازدهی و کیفیت نتایج نمایش داده شده دارد.

راستی مبحث سئو و بهینه سازی خلی گستردس که هر کسی برا یادگیری اون خیلی زمان باید بره دنبالش اگه شما این طول زمان رو نمی تونید طی کنید می تونید با ما بخش سئو و بهینه سازی پروان وب تماس بگیرید تا ما وبسایت شما رو از همه ی جنبه ها چه قالب و چه موضوعات محتوا و … آنالیز و سئو نماییم.

تهیه شده توسط وبسایت مدیر وب

امتیاز دهید