18 ارديبهشت 1396
0 ۱۸۷ 0

ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

امیر محمد دینی
WordPress website redirects users to the desired address - ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

با سلام و درود خدمت کاربران پروان وب !

خیلی وقت ها پیش میاد که شما دوست دارین وقتی کاربری ثبت نام میکنه یا ورود به حساب خود در سایت شما داره ؛ شما بعد از ورود یا ثبت نامش اونرو به صورت هدایت شده به صفحه ای معین بفرستید ! مثلا میخایید اعلام همگانی کنین که قرعه کشی دارین یا اعلامیه دارید

که همه باید بخونن . . . پس بهترین کار برای شما ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect هستش در ادامه با پروان وب میتونین یاد بگیرین .

ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

برای اینکار نیاز دارین تا افزونه Peter’s Login Redirect رو نصب و فعالسازی کنین ، البته از طریق لینک دانلود زیر همین مطلب هم قادر به دانلود اون هستین !

پس از نصب افزونه زیر منوی جدیدی با عنوان Login/Logout Redirects به بخش تنظیمات مدیریت وردپرس شما افزوده خواهد شد. پس از ورود به این منو با صفحه ای مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد :   ( ممکنه چیز دیگه ای هم باشه ولی طبیعیش همینه ! )

screenshot 1 1 - ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

کافیه تا هر بخش رو انتخاب کنین و برای ورود / خروج اون یه ادرس معیین کنین و دکمه ADD رو بزنین و به راحتی کاربراتون رو هدایت کنین .

اما اینجا چن تا دسته مختلف هم داریم که بع معرفی اونها میپردازیم . . .

  • کاربران خاص :

در صورتی که مایلید تنها کاربر خاصی را به صفحه ی دلخواه خود هدایت کنید کافی است در بخش Specific users کاربر دلخواه خود را انتخاب نموده و تنظیمات مورد نظر را بر روی آن اعمال کنید.

  • نقش خاص :

اگر مایلید تنظیمی را فقط برای یک گروه کاربری خاص، مثلا فقط نویسندگان یا فقط مدیران سایت اعمال کنید، میتوانید از بخش Specific roles استقاده نمایید.

  • رده ی خاص :

همونطور که میدونید هر کاربر یه سری پارامتر از نمره 0 تا 10 داره که میتونین این نمره بندی رو اینجا ببینین … و برای کاربرانی با نقش های خاص ادرس های خاص تعیین کنین … تنطیمات این سری از کاربران رو در قسمت Specific Levels میتونین اوکی و دلخواه بکنید !

  • سایر کاربران : 

خوب، حالا اگر تنظیمات بالا را بر اساس سلایق خود اعمال کرده باشید و مایل باشید که برای کلیه ی کاربرانی که هنوز هیچ تنظیمات ریدایرکتی برای آنها انجام نشده نیز تصمیم بگیرید، لازم است از بخش All other userss استفاده نموده و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

خب تمام این آموزش ها برای وقتی بود که کاربری وارد وب سایت میشه ! شاید ما بخاییم که کاربرا بعد از ثبت نام هدایت بشن ، برای همین منظور تنظمیاتش رو در Post-Registration انجام بدین

امیدوارم راضی کننده بوده باشه

روزتون یا شبتون خوش ، یاعلی

دانلود افزونه Peter’s Login Redirect

به این محتوا چه امتیازی می دی ؟
امیر محمد دینی

نویسنده وبسایت پروان وب

ثبت نظر جدید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

لیست نظرات

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.