ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

WordPress website redirects users to the desired address - ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

با سلام و درود خدمت کاربران پروان وب !

خیلی وقت ها پیش میاد که شما دوست دارین وقتی کاربری ثبت نام میکنه یا ورود به حساب خود در سایت شما داره ؛ شما بعد از ورود یا ثبت نامش اونرو به صورت هدایت شده به صفحه ای معین بفرستید ! مثلا میخایید اعلام همگانی کنین که قرعه کشی دارین یا اعلامیه دارید

که همه باید بخونن . . . پس بهترین کار برای شما ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect هستش در ادامه با پروان وب میتونین یاد بگیرین .

ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

برای اینکار نیاز دارین تا افزونه Peter’s Login Redirect رو نصب و فعالسازی کنین ، البته از طریق لینک دانلود زیر همین مطلب هم قادر به دانلود اون هستین !

پس از نصب افزونه زیر منوی جدیدی با عنوان Login/Logout Redirects به بخش تنظیمات مدیریت وردپرس شما افزوده خواهد شد. پس از ورود به این منو با صفحه ای مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد :   ( ممکنه چیز دیگه ای هم باشه ولی طبیعیش همینه ! )

screenshot 1 1 - ریدایرکت کردن کاربران وب سایت وردپرسی به ادرس دلخواه با افزونه Peter’s Login Redirect

کافیه تا هر بخش رو انتخاب کنین و برای ورود / خروج اون یه ادرس معیین کنین و دکمه ADD رو بزنین و به راحتی کاربراتون رو هدایت کنین .

اما اینجا چن تا دسته مختلف هم داریم که بع معرفی اونها میپردازیم . . .

  • کاربران خاص :

در صورتی که مایلید تنها کاربر خاصی را به صفحه ی دلخواه خود هدایت کنید کافی است در بخش Specific users کاربر دلخواه خود را انتخاب نموده و تنظیمات مورد نظر را بر روی آن اعمال کنید.

  • نقش خاص :

اگر مایلید تنظیمی را فقط برای یک گروه کاربری خاص، مثلا فقط نویسندگان یا فقط مدیران سایت اعمال کنید، میتوانید از بخش Specific roles استقاده نمایید.

  • رده ی خاص :

همونطور که میدونید هر کاربر یه سری پارامتر از نمره 0 تا 10 داره که میتونین این نمره بندی رو اینجا ببینین … و برای کاربرانی با نقش های خاص ادرس های خاص تعیین کنین … تنطیمات این سری از کاربران رو در قسمت Specific Levels میتونین اوکی و دلخواه بکنید !

  • سایر کاربران : 

خوب، حالا اگر تنظیمات بالا را بر اساس سلایق خود اعمال کرده باشید و مایل باشید که برای کلیه ی کاربرانی که هنوز هیچ تنظیمات ریدایرکتی برای آنها انجام نشده نیز تصمیم بگیرید، لازم است از بخش All other userss استفاده نموده و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

خب تمام این آموزش ها برای وقتی بود که کاربری وارد وب سایت میشه ! شاید ما بخاییم که کاربرا بعد از ثبت نام هدایت بشن ، برای همین منظور تنظمیاتش رو در Post-Registration انجام بدین

امیدوارم راضی کننده بوده باشه

روزتون یا شبتون خوش ، یاعلی

دانلود افزونه Peter’s Login Redirect

امتیاز دهید