کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

tumbs456565 - کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

با سلام خدمت شما کاربران پروان وب و دوستداران وردپرس و علاقمندان به دانستن بیشتر . . . ؛

یکی از بسیار مشکلات امروزه دنیای وب اینه که سایت های فروشگاهی یا سایت های وبمستران که اکثرا محتوای یکسانی توی مطلباشون دارن و فقط نام موضوع و اطلاعاتشون کمی تفاوت داره اینه که مجبورن مدام یه مطلب رو توی پنجره مروگر باز کنن و هی کپی پیست کنن مطلب بعدی رو و بعد از پیست دوباره ویرایش کنن . . .

توی این قسمت از آموزش قصد داریم تا با معرفی افزونه ای کاربردی کار شمارو با یک کلیک ساده بسیار آسون تر کنیم و همچنین با معرفی افزونه کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator در خدمت شما باشیم !

کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

axii74 - کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

 

افزونه‌ای که قراره معرفیش کنیم و کلی راجبش حرف بزنیم با عنوان Post Duplicator توی مخزن وردپرس ثبت شده و مورد اظمینانه و تاکنون بیش از 100.000 نصب فعال داشته و 4.9 امتیاز هم از آن خودش کرده !!

وقتی افزونه رو نصب میکیند و مثل همیشه اون رو فعال میکنید با یه تصویر مثه زیر مواجه میشید  که برای دسترسی به اون باید برید به نوشته ها و روی دکمه duplicate page کلیک کنید و بعد از چن لحظه شاهد نسخه کپی شده که به لیست شما اضافه شده باشید !!

 

Post Duplicator - کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

در آخر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا صفحه ویرایش شده هدایت بشه و تغییرات جزیی رو روش اعمال کنید و در اخر هم منتشر کنید !!

تنظیمات افزونه کپی راحت مطالب در وردپرس با Post Duplicator

Post Duplicator setting - کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

و طبق همه ی توضیحات به قسمت تنظیمات که برسیم توانایی این رو دارید که  زمان و تاریخ نوشته بر اساس نوشته قبلی یا نوشته جدید را انتخاب کنین !! همچنین می‌تونید انتخاب کنید که با کلیک بر روی کپی کردن نوشته ، نوشته در حالت پیش‌نویس، منتشر شده و.. انتخاب شه !

امیدوارم کاربردی باشه به کارتون بیاد

روزتون یا شبتون خوش

دانلود کپی راحت مطالب در وردپرس با افزونه Post Duplicator

امتیاز دهید