افزونه دریافت اطلاعات فیلم IMDB – PARVANWEB

IMDB PARVANWEB POST - افزونه دریافت اطلاعات فیلم IMDB - PARVANWEB

باسلام خدمت کاربران پروان وب ، اینک برای شما افزونه دریافت اطلاعات فیلم imdb رو که توسط گروه پروان وب توسعه و بهینه سازی شده است رو آماده نموده ایم، همانطور که می دانید وبسایت های فیلم و سریال زیادی وجود دارند و طوری که کار این سایت ها نیز بسیار سخت و پرکار است از جمله ی این کار ها وارد کردن اطلاعات فیلم و سریال هست.

شما با افزونه Parvanweb IMDB قادر خواهید بود به آسانی و سرعت بسیار بالا فیلم و سریال مورد نظر خود را پیدا کرده و به اطلاعات آن دست پیدا نمایید ، با نصب این افزونه قادر خواهید بود بعد از پیدا کردن فیلم و سریال مورد نظر خود به صورت خودکار آن را در پست و مطلب خود داشته باشید ، و همینطور امکان استفاده از این اطلاعات به صورت دستی نیز وجود دارد.

با این پلاگین یعنی Parvanweb IMDB وقت بسیار زیادی که قبلا در پیدا کردن اطلاعات فیلم و سریال از جمله تصویر، عنوان، سال، کارگردان، ژانر، امتیاز، کشور، مدت زمان فیلم و … را دیگر صرف نخواهید کرد و در زمان خود صرفه جویی می نمایید.

با این افزونه می توانید نام فیلم یا سریال خود را و سپس اطلاعات آن را فقط با جستجو کردن نام آن و یا شناسه آن در imdb به راحتی در سایت خود داشته باشید.

 

ویژگی مهم افزونه فارسی دریافت اطلاعات Parvanweb IMDB

با این افزونه می توانید اطلاعات فیلم ها و سریال ها را با زبان فارسی داشته باشید و دیگر نیاز به ترجمه و فارسی سازی اطلاعات فیلم نخواهید داشت، همچنین این افزونه از سه زبان دیگر پشتیبانی می نماید.

همچنین این افزونه دارای زمینه های دلخواه و شرت کد های زیادی می باشد که استفاده از این افزونه را بسیار آسان نموده است.

امکانات افزونه Parvanweb IMDB

  • پشتیبانی و ساپورت از زبان فارسی ، عربی ، انگلیسی  و…
  • ذخیره اطلاعات فیلم به صورت زمینه دلخواه و قابل استفاده بودن آن ها به آسانی
  • پیدا کردن اطلاعات فیلم و سریال تنها با یک جستجوی ساده
  • دریافت اطلاعات فیلم با ajax
  • دریافت کلیه اطلاعات سریال و فیلم (تصویر, عنوان, مدت زمان, امتیاز, سال, نویسنده, کارگردان و …)
  • و …

 

آموزش نصب و راه اندازی افزونه در داخل افزونه قرار داده شده است.

 

قالب حرفه ای تر و شیک تر برای سایت فیلم و موزیک خود نیاز دارید؟؟؟ اینجا کلیک کنید

 


نکته مهم:

با توجه به خرابی ها و موارد به وجود آمده برای سایت imdb این افزونه خراب شده است اما ما در پروان وب در قالب حرفه ای پارسبان 2 این افزونه را به شکل یکپارچه با خود قالب ارائه می دهیم و البته شما هم اگر قالبی دارید که قصد دارید بر روی آن imdb داشته باشید و خودکار دریافت نمایید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

مشاهده قالب حرفه ای فیلم و سریال و موزیک پارسبان 2

ایدی پشتیبانی جهت ویرایشات : @salimdabes1 فقط در تلگرام

 

امتیاز دهید