بهترین شهر های ایران برای سفر داخلی !

  • منتشر شده توسط ادمین
  • 14 فروردین 1400
  • رپورتاژ
  • بدون دیدگاه

1 scaled - بهترین شهر های ایران برای سفر داخلی !

تعطیلات همیشه یکی از بهترین فرصت هایی است برای سفر انتخاب می کنیم . خصوصا تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی جز ایام پیک سال محسوب می شوند. معمولا شما قبل از سفر، برای انتخاب مقصد سفر برنامه ریزی هایی را انجام می دهید و تصمیم می گیرید که به کدام شهر ایران سفر کنید.

بیشتر اوقات برای انتخاب مقصد سفری خود، سردرگم می شوید و نظر های مختلف اعضای خانواده تصمیم گیری را سخت تر می کند. مکان مناسب برای مسافرات در ایام تعطیلات، شهر ها و مکان هایی است که تا به حال به آن سفر نکرده اید. هم چنین آب و هوای شهری که میخواهید به آن سفر کنید از اهمیت زیادی برخوردار است که این موضوع هم جز مسائلی است که همیشه  پیش از سفر مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

هر یک از شهر های ایران با زیبایی های منحصر به فردی که دارد، می تواند شما را برای سفر به آن شهر تحریک کند. ما باسفرکردن به شهر های مختلف ایران علاوه بر این که از دیدن مکان ها و مناطق گردشگری جدید لذت می بریم، بر آگاهی های فرهنگی و اجتماعی مان افزوده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا fبا بهترین شهرهای ایران برای سفرهای داخلی آشنا شوید.

 

مشهد، زیارتی ترین شهر ایران که تفریحات هم کم ندارد!

وقتی صحبت از شهر مشهد به میان می آید، ناخودآگاه یاد بارگاه امام رضا (ع) در دل ها زنده می شود و حس و حال خاصی به آدم دست می دهد. شهر مشهد علاوه بر داشتن موقعیت مذهبی، باغ ها، مجموعه های تفریحی، پارک آبی و جاذبه های گردشگری زیبای فراوانی دارد که دیدن آن ها سفر شما را خاطره انگیز می کند.  بنابرین در کنار یک سفر زیازتی که شما را از نظر معنوی به اوج می برد، از تفریحات و جاذبه های گردشگری مشهد، غافل نشوید.

شهر مشهد به دلیل مسافرپذیر بودن از اقامتگاه ها و هتل های زیادی دارد که انتخاب را برای مسافران سخت می کند. خصوصا افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و فرصت نمی کنند به جستجوی بیشتر اقامتگاه در مشهد بپردازند. در اینحال می توانید از وبسایت های رزرواسیون آنلاین نظیر «لیدوماتریپ» کمک بگیرید.

وب سایت لیدوماتریپ در حال حاضر به عنوان یک مجموعه کامل رزرواسیون آنلاین، اقامتگاه های سراسر ایران را پوشش می دهد و در زمینه اجاره ویلا و سوئیت در مشهد و بیش از 400 شهر و روستای ایران فعالیت دارد. در این وبسایت، تمامی مشخصات انواع اقامتگاه ها از سوئیت گرفته تا انواع خانه مبله و ویلا به همراه با جزئیات درج شده است. اگر قصد اجاره سوئیت در مشهد و یا ویلا را دارید، فقط کافیست شهر مشهد را در سایت انتخاب کنید و اقامتگاه های موجود در این شهر را مشاهده کنید. در لیدوماتریپ بیش از 130 واحد اقامتی متنوع با قیمت های مختلف، از ارزان تا لوکس در مشهد وجود دارد.

 

زیباترین مقصد با طعم بهارنارنج

2 - بهترین شهر های ایران برای سفر داخلی !

شیراز شهری زیبا و تاریخی است که  به پایتخت فرهنگی ایران معروف است. این شهر ، شهر شعر است و ادب و در نقطه نقطه شیراز حال و هوای شعر های حافظ و سعدی پیچیده است . شیرازدنیایی از دیدنی های منحصربه فردی است که هیچ وقت تماشای آن ها تکراری  نخواهد شد.

شیراز یکی ازشهرهای گردشگرپذیر کشورمان است. به خصوص در فصل بهار، ایام تعطیل و اردیبهشت ماه! چرا که زیبایی شیراز در این ماه به بالاترین حد خود می رسد. خب مسلما شهری که میزبان تعداد زیادی از مسافران باشد، از اقامتگاه  های زیادی برخوردار است تا پذیرای آنها باشد.

اگر شما جز افرادی هستید که شهر شیراز را برای مسافرت انتخاب کرده اید، فکر چگونگی اقامت در شیراز، دست از سرتان برنخواهد داشت. این افکار شما را ترغیب خواهد کرد تا برای اقامت در این شهر برنامه ریزی کنید. در این شرایط برای تصمیم گیری نیاز به مشورت با اعضای خانواده یا دوستانی داریم که به کمک آنها بتوانیم اقامتگاه دلخواه خود را انتخاب کنیم.

در وبسایت لیدوماتریپ، می توانید به همراه همسفرانتان، اقامتگاه های موجود در شیراز را مشاهده کنید و با مشورت و همفکری یکدیگر، یک واحد مناسب برای اجاره سوئیت در شیراز بیابید. این فرآیند برخلاف رزرو حضوری، در مدت زمانی کوتاه انجام می شود. مشخصات، تصاویر، موقعیت جغرافیایی و قیمت اقامتگاه قابل مشاهده است و شما با مقایسه میان صدها واحد در شیراز، می توانید بهترین را از نظر قیمت و امکانات پیدا کرده و رزرو نمایید.

 

اقامت در اصفهان، فوت و فن خاص خود را دارد

  اصفهان نمونه ای زنده از یک شهر تاریخی و با تمدن چندین ساله است. جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد که بایک بار دیدن و  سفر کردن تمامی ندارد. داشتن اماکن گردشگری در اصفهان یک طرف، از طرفی دیگر صنایع دستی این شهر از جمله مسگری، طراحی نقش و نگار ظروف مسی نیز بسیار معروف است. زمانی که به شهر اصفهان سفر کردید می توانید ازظروف مسی این شهر برای سایر اعضای خانواده خود سوغاتی ببرید.

خوشبختانه اصفهان به قدری جاذبه های گردشگری دارد که برای بازدید از آنها به هفته ها وقت نیاز دارید. اما نه زمان و نه هزینه ها به ما اجازه اقامت چند هفته ای در اصفهان را نمی دهد و انتخاب اقامتگاه مناسب در اصفهان فوت و فن خاص خود را دارد. بنابراین بهتر است اجاره سوئیت در اصفهان را نزدیک به مراکز تجمع جاذبه های گردشگری رزرو کنید تا در طول روز، بدون طی کردن مسافت های زیاد، در کوتاه ترین زمان از بیشترین جاذبه های اصفهان بازدید کنید.

در وبسایت رزرواسیون آنلاین لیدوماتریپ، شما می توانید با پشتیبانان این مجموعه تماس بگیرید تا بهترین اقامتگاه های نزدیک به مراکز گردشگری را به شما معرفی کنند. تنها کاری که باید انجام دهید، درخواست رزرو است که کاملا رایگان است. بعد از درخواست رزرو باید منتظر تایید میزبان بمانید. پس از تایید شما می توانید با خیالی آسوده تر از همیشه دل به جاده بزنید، چراکه می دانید یکی از میزبانان لیدوما در اصفهان منتظر حضور شماست تا اقامتگاه خود را در اختیار شما قرار دهد.

 

دیار اولین ها، بهترین شهر تابستانی ایران

شهر تبریز یکی از بزرگترین شهرهای مدرن ایران و جزو قطب های گردشگری ایران به حساب می آید. تبریز از جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار زیبایی برخوردار است به طوری که با یک بار سفر کردن، بارها و بارها مسافر این کلانشهر بی نظیر خواهید بود. اگر عازم تبریزهستید حتما از غذا ها و شیرینی های معروف و خوش طعم این شهر بچشید و لذتش را ببرید.

در سفر به تبریز، حیف است میهمان این شهر باشید و چند روزی در آن اقامت نداشته باشید. برای اقامت در تبریز می توانید اجاره سوئیت تبریز انجام دهید و یا در هتل اقامت کنید. توضیه ما به شما این است که اگر خانوادگی و با تعداد نفرات بالا سفر می کنید، از خانه های روزانه و سوئیت های تبریز در لیدوماتریپ بازدید کنید. اما اگر انفرادی سفر می کنید و مدت زمانی کوتاهی اقامت خواهید داشت، هتل گزینه مناسب تری است.

 

رزرو آنلاین سوئیت و ویلا با لیدوماتریپ

3 scaled - بهترین شهر های ایران برای سفر داخلی !

مجموعه رزرواسیون آنلاین لیدوماتریپ با معرفی اقامتگاه های سراسر کشورمان ، سعی دارد به شما در انتخاب یک استراحتگاه مناسب و با کیفیت  کمک کند و در آرامش سفر شما شریک باشد. بهتر است برای آشنایی بیشتر به سایت لیدوماتریپ به نشانی www.lidomatrip.com مراجعه کنید و با خدمات این مجموعه معتبر بیشتر آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)