قبل از سفر به اصفهان، بهترین هتل‌ آن را بشناسید

  • منتشر شده توسط ادمین
  • 8 اردیبهشت 1400
  • رپورتاژ
  • بدون دیدگاه

mjkjj - قبل از سفر به اصفهان، بهترین هتل‌ آن را بشناسید

شهر تاریخی اصفهان که خیلی از توریست‌های بین‌المللی آرزوی دیدنش را دارند،‌ با بناهای زیبا و هنرمندانه‌ش یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های گردشگران است. اگر برای روزهای بعد از کرونا و یا به دلیل سفرهای ضروری قصد دارید عازم نصف جهان شوید و کیفیت اقامت برایتان مهم است، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه،‌ ویژگی‌ها و امکانات یکی از مهم‌ترین هتل های اصفهان را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌تواند در انتخاب،‌ کمک‌تان کند.

 

هتل کوثر اصفهان، هتلی در چند قدمی زاینده‌رود

یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های پنج‌ ستاره در این شهر، هتل کوثر اصفهان است. این هتل پنج طبقه، در یکی از خیابان‌های مرکز شهر اصفهان، یعنی خیابان ملت،‌ رو به روی سی و سه پل واقع شده و برخی از اتاق‌های این هتل، چشم اندازی زیبا از رود زاینده‌رود را دارند. یکی از امکانات منحصر به فرد این هتل لوکس، داشتن 5 رستوران با غذاهای متنوع بوده که در تمامی ساعات شبانه روز، آماده پذیرایی از میهمانان است. اگر دوست دارید از غذاهای اصیل اصفهان مثل خورشت ماست، بریانی، و غذاهای سنتی ایران امتحان کنید،‌ رستوران سنتی سرو در این هتل، برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. اگر دوست دارید حین میل کردن غذا،‌ از تماشای نمای باغ لذت ببرید می‌توانید به رستوران زرین که در لابی هتل بوده و به باغ دید دارد، مراجعه کنید. به جز این‌ها،‌ رستوران‌های دیگری هم در این هتل هستند، مانند رستوران سبز که غذاهای ایتالیایی و گیاهی را می‌توانید در آن سفارش بدهید، و رستوران فصلی آبشار که در فضای سبز و استخر انواع غذاهای باربیکیو را تدارک می‌بیند. لابی لانج فیروزه هم مکانی دنج را برای صرف نوشیدنی و کیک فراهم کرده است. تمام امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید مانند سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، سونا و جکوزی، بیزینس سنتر، غرفه شیرینی و دسر، فروشگاه‌‌های سوغات و صنایع دستی اصفهان، و سالن کنفرانس و جلسات را می‌توانید در این هتل در اختیار داشته باشید. دیدنی‌هایی مانند میدان نقش جهان، محله‌ی ارمنی جلفا و کلیسای وانک، و خیابان چهارباغ عباسی در فاصله‌ی کمی از این هتل قرار دارند و می‌توانید بدون وسیله نقلیه و به صورت پیاده به آن‌ها سر بزنید.

 

نحوه رزرو آنلاین هتل ‌های اصفهان

یکی از وب سایت‌های معتبری که می‌توانید از طریق آن قیمت‌های اتاق‌‌های مختلف هتل کوثر اصفهان و یا هتل‌های مهم دیگر این شهر،‌ مثل هتل آسمان اصفهان را ببینید و به راحتی نسبت به رزرو هتل با بهترین قیمت اقدام کنید، وب سایت اسنپ تریپ است. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته پاسخ گوی سوالات شما در مورد فرآیند رزرو هتل در شهرهای مختلف خواهد بود. در سایت اسنپ‌تریپ این امکان برای شما وجود دارد تا با مقایسه قیمت و امکانات هتل پارسیان کوثر با دیگر هتل‌های 5 ستاره اصفهان، بهترین خرید را داشته باشید. همچنین می‌توانید نظرات خوب کاربران و مسافران قبلی را درباره کیفیت خدمات و امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان مطالعه کنید تا تجربه بهتری از اقامت در اصفهان داشته باشید.

امتیاز دهید