پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

tumbs 4 - پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

با سلام فراوان به پروان وبی ها 🙂

خب شاید براتون سوال پیش اومده باشه که عکس ها ؛ نوشته ها یا شاید برگه هایی که حذفشون میکنین کجا میرن ؟! این اطلاعات در جایی در دیتیابیس مخفی میشن که برای وردپرس بسیار مضره و اصلا توصیه نمیشه چون حتی برای سئو و بهینه سازی هم مشکل سازه !!

و اما ما در این مطلب با معرفی افزونه پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete به شما بهترین روش ممکن برای تخلیه و پاکسازی سطل زباله وردپرس رو میدیم . . . پس با ما همراه باشید 🙂

پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

شش - پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

این افزونه توسط Kenny Eliason طراحی و برنامه نویسی شده است که از آخرین بروزرسانی این افزونه کاربردی وردپرس حدود یک سال نیز می گذرد .  این افزونه کاربردی وردپرس از نسخه ۱ وردپرس به بالا قابل اجرا می باشد. از امکانات مهم این افزونه، مشخص کردن دوره های یک الی سی روزه جهت پاکسازی سطل زباله در وردپرس به صورت خودکار می باشد.

آموزش پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

بعد از اینکه افزونه رو از پایین این مطلب دانلود و نصب و فعال کردید به راحتی در قسمت تنظیمات در پنل وردپرستون یه گزینه به نام Auto Trash Delete ظاهر میشه که با کلیک بر روی آن وارد بخش تنظیمات ساده این افزونه کاربردی وردپرس می شوید .

auto trash delete2 - پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

افزونه بسیار کار باهاش راحته طوری که کافیه فقط در تنظیمات بهش بگین هر چن روز یه بار سطل زباله رو پاک کنه ! از محدوده 1 روز الی 30 روز . . .

auto trash delete3 - پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

امیدوارم راضی بوده باشین

روزتون یا شبتون خوش ، یاعلی

دانلود افزونه پاکسازی خودکار سطل زباله وردپرس با Auto Trash Delete

امتیاز دهید