چرا المنتور راست چین را خریداری کنیم؟

elementor farsi - چرا المنتور راست چین را خریداری کنیم؟

داشتن یک سایت با طراحی زیبا و کاربر پسند موجب جذب کاربران می شود و کاربران زمان بیشتری را در سایت باقی می مانند یا حداقل اینکه صفحه سایت شما را به خاطر داشتن ظاهری بهم ریخته ترک نمی کنند. امروزه با استفاده از افزونه های صفحه ساز وردپرس کار طراحی سایت بسیار ساده شده و نیازی به دانش تخصصی نیست. بنابراین بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و تنها با درگ و دراپ عناصر صفحه ساز می توانید قالب سایتتان را طراحی یا طبق سلیقه خودتان آنرا سفارشی سازی کنید. افزونه های صفحه ساز دارای امکانات و المان های آماده هستند؛ بنابراین نیاز به نوشتن کدهای مختلف HTML و CSS ندارید.

 

معرفی انواع صفحه ساز

افزونه های صفحه ساز مختلفی در وردپرس وجود دارند:Elementor ،Visual composer ،Muffin builder،Divi builder ،Themify builder ، Brizy و… به عنوان بهترین و پرفروش ترین آنها در دسترس کاربران است.

صفحه ساز های معروف افزونه المنتور راست چین و ویژوال کامپوزر هر کدام به عنوان رکورد دار فروش صفحه سازها قابلیت ها و ویژگی های خاص خودشان را دارند. کار کردن با ویژوال کامپوزر برای طراحان تازه کار و افراد مبتدی کمی سخت بود اما المنتور با امکانات و ویژگی هایی که داشت کار را  راحت تر از قبل کرد. همین ویژگی موجب افزایش محبوبیت افزونه المنتور در بین وردپرس کاران شده است.

اگر هنوز نمی دانید وردپرس چیست این مقاله را در وبلاگ راست چین مطالعه کنید.

 

امکانات افزونه المنتور پرو

برای طراحی یا ویرایش صفحات المنتور با کشیدن و رها کردن (drag and drop) المان ها می توانید امکانات مورد نظر را به سایتتان اضافه کنید. همزمان با وبرایش صفحات به صورت زنده می توانید تغییرات را مشاهده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های افزونه المنتور سازگاری با سایر افزونه های وردپرس است. افزونه Elementor با افزونه ووکامرس کاملا سازگار است و می توانید تمامی المان های ووکامرس شخصی سازی کنید. انواع وب سایت مانند آموزشی، فروشگاهی، شرکتی، رزومه و… می توانید با افزونه المنتور پرو طراحی کنید.

با پلاگین المنتور هیچ محدودیتی برای راه اندازی سایتتان وجود ندارد.

وچود تعداد زیاد قالب های المنتور مانند فولکس، وودمارت، نگارشاپ، اجومال، اسنشیالز و… دست شما را برای انتخاب قالب دلخواهتان باز می کند و خودتان هم می توانید به راحتی قالب را تغییر دهید یا در صورت نیاز صفحات جدید به سایتتان اضافه کنید.

اگر می خواهید خودتان قالب سایتتان را طراحی کنید الگوهای آماده موجود در المنتور کار را برای شروع راحت تر می کند و می توانید با ابن تمپلیت های آماده کار را شروع کنید. یکی از مزیت های صفحه ساز المنتور نسبت به سایر صفحه ساز ها وجود  افزودنی های مختلف مانند PowerPack ElementPack وUltimate Addons for Elementor ، JetElements است و می توانید امکانات بیشتری را به المنتور اضافه کنید.

افزونه المنتور دارای دو نسخه رایگان و پولی است در نسخه رایگان دارای امکاناتی کمتری نسبه به نسخه پرمیوم دارد امکاناتی مانند ویرایشگر متن، تصویر، ویدئو، دکمه و آیکن وجود دارد ولی این امکانات محدود هستند و در نسخه پولی امکانات بیشتری مانند امکان طراحی بخش های مختلف، دارا بودن المان های متنوع، دسترسی به قالب های آماده، سازگاری با تمام افزودنی های المنتور و امکانات کاربردی دیگر بدون محدویت فراهم شده است.

 

elementor tabs - چرا المنتور راست چین را خریداری کنیم؟

 

چرا افزونه المنتور راست چین

این افزونه در سایت راست چین (https://www.rtl-theme.com) با دارا بودن دارای بیش از 750 قالب، سربرگ، پاورقی و 80 المان آماده مجموعه امکانات بی نظیری را برای شما فراهم می کند.

بروز رسانی های دائمی المنتور علاوه بر افزودن امکانات بیشتر، امنیت و آپدیت بودن محصول را تضمین می کند.

با خرید افزونه المنتور از راست چین از آپدیت رایگان محصول بهره مند خواهید شد همچنین پشتیبانی محصولات در کمتر از چند ساعت انجام می شود و اگر سوالی داشتید از طریق تیکت یا تماس با تیم پشتیبانی می توانید در ارتباط باشید.

راست چین برای خریداران محصولات تا 6 ماه ضمانت بازگشت وجه به صورت نقدی را قرار داده است. در صورت بروز مشکل امکان استرداد مبلغ محصولات خریداری شده برای کاربران فراهم شده است. کلیه محصولات راست چین توسط تیم کنترل کیفی از نظر اصالت اورجینال بود و کیفیت محصول بررسی می شوند تا محصولی با کیفیت به شما ارائه شود. افزونه Elementor pro کاملا فارسی سازی شده و  آخرین نسخه موجود با آپدیت خودکار در اختیار شما قرار داده می شود.

 

ویژگی های افزونه المنتور پرو

  • سرعت بالا و سبکی
  • استفاده آسان و قابلیت کشیدن و رها کردن المان ها
  • رابط کاربری و ویرایش کاملا زنده صفحات در المنتور پرو
  •  80 المان آماده
  • تنوع بیش از 750 قالب، سربرگ، پاورقی و…
  • دارا بودن افکت های انیمیشنی جذاب
  • فارسی سازی کامل المان ها
  • استایل سفارشی و کدهای css اختیاری
  • دارا بودن صفحات و قالب های آماده
  • سازگاری با اکثر قالب های مختلف وردپرس
  • قابلیت ساخت صفحات واکنشگرا
  • امکان طراحی هدر و فوتر
  • ساخت اسلایدر های سریع و  جذاب
  • هماهنگی با ووکامرس برای نمایش محصولات
  • ساختن جداول و پنل های قیمت گذاری
  • ساختن اسلایدر زیبا
  • تغییر فونت و سفارشی سازی فونت
  • دارای المان شمارنده و نوار پیشرفت
  • دارای ابزار شمارنده معکوس
  • آپدیت و بروزرسانی مداوم

المان های حرفه ای و انعطاف پذیر افزونه المنتور فارسی قطعا نقش بسزایی در پیشرفت و رشد سریع آن در بین کاربران وردپرس ایفا کرده است اما امکانات منحصر به فرد این افزونه وردپرسی به همین دو مورد ختم نخواهد شد. افزونه المنتور در مقایسه با سایر صفحه سازهای وردپرس سبک تر و با قابلیت ویرایش درون خطی امکان مشاهده تغییرات را در لحظه برای کاربران فراهم کرده است. این ویژگی به ظاهر ساده باعث افزایش سرعت ویرایش صفحات و مشاهده نتیجه حاصل از تغییرات در لحظه می شود. بنابراین رضایت بسیاری از کاربران را بدنبال داشته است.

با پلاگین المنتور می توانید به راحتی صفحات سایتتان را ویرایش و سفازشی سازی کنید و اگر در ابتدای کار هستید می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. اگر هم یک طراح حرفه ای هستید با چند کلیک المان های مورد نظر را به سایتتان اضافه کنید و سایتی با طراحی زیبا و بی نظیر داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)