افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

NINJA1 - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

با سلام به تمام کاربران سایت پروان وب در هر سـایتی فرم هایی به چشم می خورد اعم از فرم تماس، فرم عضویت، فرم ورود و…! در واقع این چنین می توان گفت که به هر نوع فعالیتی که مشغول باشید در هر بخش از سـایت خود به ساخت فرم هایی نیازمند خواهید بود. فرض کنید باید کاری کنید تا کاربران در سایت شما ثبت نام کنند پس باید فرمی داشته باشید که امکان ایجاد عـضویت کاربران را فراهم کند و سپس فرمی وجود داشته باشد که کاربران عضو شده بتوانند وارد وبسایت شما شوند. یا اینکه می خواهید کاربرانتان عضو خبرنامه شوند، باید فرمی وجود داشـته باشد که از طریق آن بتوانند به راحتی عضویت خود را در خبرنامه ثبت کنند. از همه مهم تر و اساسی تر وجود یک فرم برای برقراری ارتباط و تماس با شـماست! برای اینکه کاربران سایت از شما رضایت داشته باشند لازم است تا امکان برقراری ارتباط با شما را حتما داشته باشند و برای این امر مهم نیز نیازمند سـاخت یک فرم جهت برقراری ارتباط هستید

admDinuserftp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

با کمک فرم ساز Ninja Forms قادر به ساخت فرم های متعددی مانند فرم تماس، فرم عضویت، فرم استخدام و سایر موارد با کمک خاصیت درگ و دراپ خواهیم بود.

عملکرد آن بسیار ساده و آسان است و کار کردن با آن لذت بخش! برای نصب این افزونه به پیشخوان وردپرس رفته و آن را نصب و سپس فعال می کنیم. پس از فعال سازی افزونه گزینه ای با عنوان “Forms” در پیشخوان ظاهر می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه منتقل می شویم.

forms wpnovin - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دارای گزینه های متعددی است که می توانیم آن ها را بررسی کنید.

Settings

در این بخش می توانیم تنظیمات اصلی افزونه را بررسی کرده و آن را تغییر دهیم. با کلیک روی گزینه ی Settings با دو تب رو به رو خواهیم شد که به بررسی هر یک می پردازیم…

general setting hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

Date Format: می توانید فرمت تاریخ را در این قسمت وارد کنید. دقیقا این فرمت را می توانید از بخش تنظیمات همگانی خود دریافت کرده و در اینجا وارد کنید.
Currency Symbol: نماد و واحد پولی خود را تعیین کنید و در این بخش وارد کنید. مثلا در اینجا وارد دلار در نظر گرفته شده است.captcha setting hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

در این بخش می توانید تنظیمات دریافت کد امنیتی کپچا را برای فرم های خود دریافت کنید.

Advance setting hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

Remove ALL Ninja Forms data upon uninstall: با علامت زدن این گزینه تمامی اطلاعات فرم ها از پایگاه داده ی وردپرس حذف خواهد شد.
Disable Admin Notices: غیر فعال کردن حالت نمایش فرم ها در پیشخوان وردپرس به ادمین سایت.

Labels

labels hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

اطلاعاتی که در تصویر بالا مشاهده می کنید برچسب های مهم در فرم ها هستند که به صورت پیش فرض انگلیسی بوده و ما آن را به فارسی برگرداندیم.

Import/Export

import hamyarwp 2 - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

این افزونه قابلیت درون ریزی و برون بری فرم ها و فیلدها را دارد که از این بخش می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

Submissions

در این بخش شما می توانید تمامی ارسال هایی که به فرم های موجود در سایت شما فرستاده شده است را مشاهده کنید. به آن ها پاسخ دهید یا آن ها را حذف کنید.

Add new

add new hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

در اینجا شما می توانید با کمک ابزارهایی که در سمت راست مشاهده می کنید فرم های دلخواه خود را بسازید. همانطور که میبینید برای هر بخش نیز فیلدهای مخصوصی دارد و در واقع فرم ساز کاملی است.

اگر موافق باشید می خواهیم با هم یکی از فرم های ساخته شده را بررسی کنیم…

Bulid your formbuild your form hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

در این بخش شما قادر به ساخت فرم دلخواه با کمک ابزار سمت راست خواهید بود.

Email and actions

email hamyarwp - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

در این قسمت می توانید ایمیل ها را تنظیم کنید.

Settings

settings hamyarwp 2 - افزونه ایجاد فرم قدرتمند وردپرس با Ninja Forms

تنظیماتی که در این صفحه دیده می شود برای نمایش فرم و عنوان آن و پیامی است که پس از ارسال توسط کاربر برای اون فرستاده خواهد شد. حال نتیجه را مشاهده می کنیم…

 

امتیاز دهید