گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

Untitled 3 - گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

با سلام خدمت دوستان گرامی

چگونه کسب کار را گسترش دهیم

با دومین قسمت گسترش کسب کار های اینترنتی در خدمت شما هستیم.

قسمت اول رو می تونید در اینجا مشاهده فرمایید.

در این قسمت میخواهیم به شما روش شبکه های مجازی را توضیح دهیم .

شاید شما فکر کنید شبکه های احتماعی هیچ ارتباطی با گسترش کسب کار اینترنتی ندارد اما بنده اینگونه به شما میگویم که شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه های گسترش است.

امروزه کاربران شبکه های اجتماعی همیشه درحال عضو گیری است و کاربران زیاد و پر طرفداری دارند اما برخی از شبکه اجتماعی موثر نیستد در گسترش کسب کار های اینترنتی ما در این پست به شما توضیح میدهمی که از کدام شبکه های اجتماعی استفاده کنید .

اما چگونه از طریق شبکه های اجتماعی کسب کار خود را گسترش دهیم ؟

2073997 - گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

باید بگویم که درصد کمی از  شرکت ها و یا استارت اپ ها از همین شبکه های اجتماعی شروع به کسب کار خود و گسترش دادن کسب کار خود شده اند شبکه های اجتماعی خود راهی برای کسب در امد است و درصد زیادی از کسب کار های اینترنتی از شبکه های اجتماعی هستند .

اما شاید شما کسب کار خود را از یک وبسایت شروع کرده اید و نمیدانید که چگونه از شبکه های اجتماعی برای گسترش دادن وبسایت خود استفاده کنید!

شما میتوانید با ساختن اکانت در شبکه های اجتماعی با نام شرکت و یا استارت اپ خود کسب کار خود را گسترش دهید.

اما چگونه ؟

شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی خود را تبلیغ کنید و بنر و یا لوگو خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید و یا محصولاتی که به فروش میگذارید در شبکه های اجتماعی به صورت عکس متن ویدیو در معرض هزاران نفر که در شبکه های فعالیت دارند بگذارید.

چرا شبکه های اجتماعی؟

شبکه های اجتماعی با برتری بیشتر در میان مردم است و عضو های زیادی دارد و شما میتوانید هر عضوی را که دوست دارید به اکانت اجتماعی خود دعوت دهید و یا از طریق نرم افزار ها و یا کسانی که ممبر/ فالور میفروشند.

در عرض یک ساعت خود را به اوج برسانید اما گوگل اینگونه نیست که با خرج کردن اندکی پول بتوانید قویترین شوید. برای همین است که شبکه های اجتماعی در گسترش کست تاثیر بسیار فراوانی دارند برای گسترش و گسترده شدن شرکت یا سازمان خود حتما از شبکه های اجتماعی استفاه کنید(پیشنهاد پروان وب)

ایا شبکه های اجتماعی هم روش های خاصی برا جمع کردن افراد دارد؟

باید بگویم بله هر چیزی اصول خاص خود را دارد شبکه های اجتماعی هم اصولی دارد برای عضو گیری

  1. تولید محتوا با کیفیت
  2. فعالیت های منظم
  3. تبلیغات کم
  4. چالش +جایزه (اختیاری)
  5. استفاده از هشتگ ها

1.تولید محتوا:

تولید محتوا همیشه در هر جا باید با کیفیت باشد همیشه کاربران از محتوا های منظم و با کیفیت تقدیر میکنند چون محتوا های با کیفیت قابل فهم تر هستند

برای تولید محتوا باکیفیت باید حداقل 300 کارکتر به کار ببرید ویک تصویر کاملا باکیفیت 4k/hd باشد که کابر با دیدن تصویر از محتوا شما لذت ببرد و باز هم شمارا دنبال کند و از شما جدا نشود.

شما باید در شبکه های مجازی فعالیت منظم داشته باشید مثال در یک ساعت و در روز تعداد پست معینی برای نگارش محتوا ها در نظر بگیرید.

منظم بودن خیلی خوب است که در عضو گیری شبکه های اجتماعی  به شما کمک میکند و کسب کار شما گسترش پیدا میکند

شما یعد از عضو گیری فراوان میتوانید تبلیغات هم در اکانت های مجازی خود قرار دهید و از این راه هم کسب درامد کنید اما این کار سبب کم شدن عضو ها میشود و به ضرر بیشتر شما است .

شما میتوانید در اکانت های مجازی خود چالش ها و یا مسابقه هایی را برگذار کنید که هرکی ان چالش/مسابقه را برنده شد جایزه ای به او تعلق  گیرد این روش باعث افزایش چشمگیر اعضا میشود .

وضعیت شبکه های مجازی در کشور ایران :

هم اکنون چندین شبکه اجتماعی وجود دارد که به دست کشو های مختلف ساخته شده است و شبکه های مجازی که در خارج از کشورایران ساخته شده اند طرفدار های زیادی در ایران دارند . دلیل پر طرفدار بودن شبکه های اجتماعی خارج از ایران با کیفیت بودن انهاست که 90%شبکه های مجازی ساخته شده توسط کشوران خارجی رایگان و کم مصرف هستند .

اما به دلایل مختلفی ایران بعضی از شبکه های مجازی که به دست کشور های دیگر ساخته شده اند فیلتر کرده است و کاربران ایرانی حق ورود به انهارا ندارند

  1. فیسبوک
  2. توییتر
  3. گوگل پلاس

شبکه های مجازی هستند که داخل کشور ایران فیلتر هستند و دسترسی به انها فقط با فیلتر شکن ها ممکن است که به علت مصرف زیاد اینترنت فیلتر شکن ها کاربران از فیلتر شکن ها استفاده نمیکنند و کاربران ایرانی کمتر در شبکه های مجازی فیلتر شده حضور دارند.

شما برای گسترش کسب کار باید از شبکه مجازی مجازی پر طرفدار و با کاربران بالا استفاده کنید که در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرید که شما معروف شوید ما شبکههای مجازی را معرفی میکنیم که به شما میتوانند در گسترش کسب کار کمک فراوانی کنند.

  1. تلگرام (telegram)
  2. ایستاگرام(instagram)
  3. توییتر (twitter)
  4. فیسبوک(facebook)
  • تلگرام:

telegram messenger apk download android - گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

تلگرام یکی از شبکه های مجازی پر طرفدار است که امروزه میلیون ها نفر در تلگرام در حال فعالیت هستند تلگرام در تاریخ 14 آگوست 2013 افتتاح شد و چهار نسخه از خود نشر داد (وب.ios.اندروید.ویندوز) در سال 2014 تلگرام روزانه 40هزار کاربر فعال داشت که این باعث روز به روز کاربران تلگرام زیاد شود.

امروزه در سال 2017 تلگرام روزانه 100هزار کاربر فعال دارد که هم اکنون رو به رشد است

تلگرام چگونه متولد شد؟

تلگرام توسط دو برادر پاول دروف و نیکلای دروف که در المان زندگی میکردند تاسیس شد و به تمام نقاط جهان نشر داده شد امروزه همه تلگرام در سیستم های خود دارند و کسانی هم هستند بیش از 10 تلگرام دارند .

چگونه از تلگرام برای گسترش کسب کار خود استفاده کنیم؟

اموزش بالا بردن مشتریان سایت

تلگرام روش های گوناگونی برای گسترش کسب کار دارد که شما میتوانید از انها استفاده کنید اما چند روش کاملا تاثیر گذار را ما به شما معرفی میکنیم که شما با اسفاده از انها کسب کار خود را گسترش دهید. تلگرام هیچگونه سختی و دردسری هم ندارد و شما میتوانید بدون هیچ دردسری اکانت های خود را مدیریت کنید چند روشی که در کسب کار به شما کمک میکند

  1. ایجاد کانال
  2. ربات تلگرام

کانال های تلگرامی:

کانال های تلگرامی یکی از سرگرمی های است که دوستان امروزه انجام میدهند کسانی هستند که برای سرگرمی خود فقط از کانال های تلگرامی استفاده میکنند اما بعضی ها هم هستند که از کانال های تلگرامی به عنوان کسب کار خود استفاده میکنند و سرمایه انها کانال تلگرامی خود است

اما کانال چیست:

کانال های تلگرامی مانند یک بازار چه است که میتوانید عضو هایی برای خود جمع کنید که که کانال خود را گسترش دهید از کانال ها به عنوان های گوناگونی استفاده میشود (طراحی سایت فروش محصولات فروشگاه های اینترنتی و…) که تلگرام خیلی امکانات خوبی را در کانال ها ایجاد کرده است شما میتوانید در کانال های تلگرامی یک عکس و متن محصولات خود را در معرض دید هزارن نفر بگذارید در کانال های تلگرام میتوانید ویدیو فایل تصویر صدا متن) قرار دهید و بدون داشتن دانش کد نویسی فروشگاه خود را راهندازی کنید.

چرا باید از کانال ها استفاده کنیم :

این سوال واقعا زیاد خیلی از ذهن دوستان را مشغول کرده است

قطعا باید به شما بگویم که نمیتوانیم از گروه ها به عنوان فروشگاه و یا برای گسترش کسب کار استفاده کرد چون افراد میتوانند در گروه ها چت کنند و پیام های خود را ارسال کنند و این خیلی در گسترش کسب کار موثر است .

یکی از دلایل دیگه هم این است که امکانات کانال بیشتر از گروه ها است و شما میتوانید به سادگی فروشگاه تلگرامی خود را مدیریت کنید در کانال های تلگرامی میتوانید پیام ها را سنجاق کنید و هر کاربری که وارد کانال شما شد ان پیام سنجاق شده برای او در بالای صفحه نمایش داده شود که این روش کاملا موثر برای تبلیغات و یا گسترش دادن پیام ها است

ربات های تلگرامی:

ربات های تلگرامی یکی دیگر از امکانات تلگرام است که به ما ارائه داده است ربات های تلگرامی مانند سایت عمل میکنند و نیاز به کد نویسی و یک دامین هاست دارند ربات های تلگرام را میتوان بجای فروشگاه استفاده کرد و پرداخت انلاین در ان داشت و بعد از پرداخت اگر محصول دانلودی باشد به فرد داده شود یا اگر محصول فیزیکی است که فاکتوری به او ارسال شود و به او پست شود.

ربات های تلگرام را میتوان کاملا سفارشی طراحی کرد و با کد نویسی هر قابلیتی که میخواهیم در ان جای دهیم .

ربات های تلگرامی دارای دکمه هایی میباشند که فرد میتواند با کلیک کردن بر روی دکمه ها وارد دسته بندی و یا محصولات برای او نشان داده شود و میتوانید مانند برگه هایی که در سایت میسازید و در ربات های تلگرامی هم میتوانید دکمه ها را بسازید

ربات های ایرانی هم هستند که برای شما ربات بسازند مانند وردپرس که سایت میسازد و در تلگرام هم ربات هایی وجود دارند که شما از ان طریق ربات خود را بسازید .

  • اینستاگرام:

96 09 c06 1247 - گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

اینستاگرام یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که کاربر های زیادی دارد اینستاگرام در نیمه ی سال ۲۰۱۰ متولد شد که بنیان گذار و مدیر اینستاگرامKevin Systrom می باشد.

اینستاگرام فضای گسترده ای برای کسب کار است که امکانات بالایی به شما میدهد  امروزه دوستان زیادی در حال ساخت کلیپ های طنز هستند که از این راه واقعا در امد خوبی دارند

اما شاید شما فکر کنید این کار هیچ سودی ندارد ؟

ساخت کلیپ های طنر باعث افزایش عضو های پیج خود میشود و شما با بالا بردن پیج خود میتوانید تبلیغ بگیرید و از نمایش دادن تبلیغات کسب درامد کنید این راه پر سودی است که میتوانید از شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کنید اما راه های زیادی است که میتوانید از این شبکه اجتماعی سود دریافت کنید  ما روش های دریافت سود از اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم .

  1. ساخت پیج برای اموزش های مختلف
  2. بالا بردن عضو و گرفتن پروژه های فریلنسری
  3. ساخت پیج برای استارت اپ خود

ساخت پیج برای اموزش:

امروزه مردم بیشتر دنبال یاد گرفتن و اموزش هستند و شما میتوانید اموزش های مختلفی که در ان تخصص دارید بسازید و پکیج های اموزشی خود را بفروشید از طریق اینستاگرام اما شاید فکر کنید سایت برای اینکار بهتر باشد دوستانی هستند که هزینه طراحی سایت را ندارند و یا نمیتوانند با سایت ها کار کنند و فرصت یادگیری نداسته باشند اینستاگرام برای اینگونه افراد کاملا مفید است و میتوانند به صورت رایگان کسب در امد کنند یکی از بهترین مزیت های اینستاگرام این است که امنیت فراوانی دارد و در ازای این امنیت کاملا هم رایگان است و بدون هیچ مشکلی میتوانید کسب کار خود را راهندازی کنید .

بالا بردن عضو و گرفتن پروژه های فریلنسری:

پروزه های فریلنسری کسب کار خیلی از طراح های سایت گرافیست ها و… است .

شما با بالا بردن پیج خود در اینستاگرام میتوانید پروژه های بیشتری بگیرید

اما چگونه؟ با بالا رفتن پیج شما در معرض کاربران بیشتری قرار میگیرد و یا کسانی هم هستند که بی صبرانه منتظر پست های شما هستند و شما میتوانید با ساختن یک بنر تبلیغاتی پروژه های طراحی سایت طراحی نرم افزار کار های گرافیکی و یا … بگیرید که خود یک نو کسب کار عالی است و بدون هیچ دردسری از این راه کسب در امد میکنید .

پروژه های فریلنسر یعنی چی؟

پروژه های فریلنسر یعنی کسی یک سایت کار گرافیکی نرم افزار و … نیاز دارد و شما برای او انجام دهید و هزینه خود را دریافت کنید و شما میتونید از این طریق در منزل خود کسب در امد کنید این راه بسیار ساده است و شما به اسانی میتوانید کسب درامد خود راهندازی کنید .

ساخت پیج برای استارت اپ خود:

شاید شما تازه استارت اپ یا یک تیم برنامه نویسی یا فروشگاهی راهندازی کرده اید و مشتریان زیادی ندارید شما میتوانید از اینستاگرام برای گسترش تیم خود استفاده کنید(مثال :از طریق اینستاگرام محصولاتی را که در سایت انتشاد میدهید و در اینستاگرام هم به صورت تصویری و متنی به اشتراک گذازی بین کاربران بگذارید این کار کاملا موثر برای فروشگاه های اینترنتی است که میتوانند محصولات خود را به سادگی به فروش برسانند )

 

اما تیم های برنامه نویسی چه کار کنند تا از طریق اینستاگرام سودی ببرند ؟

تیم های برنامه نویسی هم میتوانند با ساختن پیج با نام تیم خود پروژه هایی را از قبل انجام داده اند به صورت تصویری در معرض دید کاربران بگذارند به عنوان نمونه کار و خود را بین هزاران نفر تبلیغ کنند با این کار تیم به معروفیت میرسد و به تیم پروژه میدهند تا انجام دهند شاید اول کار پروژه های کوچکی به تیم بدهند اما با گذر زمان و معروفیت زیاد و نمونه ار های قوی سایت های بزرگ صنعتی شرکتی و یا بین المللی را به ان ها میدهند تا انجام دهند و اینکار باعث کسب در امد فوق العاده بالایی میشود.

  • توییتر (twitter):

Twitter Logo Hd Png 06.jpg - گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

1توییتر یکی از شبکه های اجتماعی قدیمی است که هم اکنون چندین ساله درحال خدمت گذاری به کاربرانش است .

اما این شبکه اجتماعی در ایران بنا به دلایلی فیلتر شده است و کاربران ایرانی حق استفاده از ان را ندارند پس با این وجود کاربران ایرانی کمتری در این شبکه اجتماعی عضو هستند شما برای عضو شدن در توییتر باید حتما فیلتر شکن داشته باشید  که بتوانید از خدمات این شبکه اجتماعی استفاده کنید . توییتر در مارس 2006 ایجاد شد و خدمت گذار کاربران بودمدیر و بنیان گذار توییترجک دورسی است.

چگونه میتوان از توییتر کسب در امد کرد؟

برای کسب در امد از توییتر میتوان به چند روش پرداخت که خیلی به شما کمک میکند کسب کار خود را راهدازی کنید و در امد خود را میلیونی کنید

تولید محتوا برای دیگران در توییتر

این تنها راهیست که میتوان از توییتر در امد زایی کرد . البته راه های تبلیغات و… هم هست که در بخش های قبل انها را توضیح دادم . شما میتوانید برای کسب در امد از توییتر یک تیم تولید محتوایی تشکیل بدید و برای افرادی که سفارش های تولید محتوا میدهند برای  انها پست داخل اکانتشان قرار دهید تا اینکه اکانتشان ریزش نکند برای پیدا کردن مشتری های اولی باید قیمت کمی به انها خدمات دهید تا اینکه انها از شما لذت ببرند و به شما وابسته شوند و همیشه به شما سفارش تولید محتوا دهند شما میتوانید بعد از مدتی قیمت های خود را بالا ببرید و کسب در امد بیشتری از توییتر داشته باشید

 

در خارج از کشور ایران پسری با توییتر کاملا زندگی خود را تغییر داد : او روزی هیچ چیزی برای خورن و یا خانواده اش هم فقیر بی چیز بودن بعد مدتی کار کردن او توانست یک گوشب بخرد و باش بکه های اجتماعی اشنا شد او روزی در توییتر عضو شد و در عرض سه ماه فالوور های خود را به 12 هزار نفر رساند او به یکی از معروف ترین کاربران توییتر تبدیل شد و هم اکنون او در روز در امدی برابر 700 هزار تومان ایران را از توییتر دارد.

  • فیسبوک:

timthumb - گسترش کسب کار اینترنتی روش های شبکه های اجتماعی–قسمت دوم

فیسبوک یکی از برترین شبک های اجتماعی در سال های قبل از فیلتر شدن در ایران بود فیسبوک هم اکنون در ایران فیلتر است و دلیل ان نامشخص است .

فیسبوک در اکثر سایت ها به عنوان شبکه های اجتماعی انها استفاده میشود که کاربران ایرانی بنا به دلیل فیلتر حق وارد شدن به فیسبوک را ندارند اما فیسبوک  برای تبلیغات کاملا موثر و خوب است فیسبوک را میتوان به عنوان یک صفحه رسمی شرکتی هم شناخت چون فیسبوک اکانات زیادی در اختیار ما میگذارد و محدودیت خاصی ندارد برای کسب در امد از فیسبوک فقط میتوان از روش تبلیغات که قبلا توضیح داده ام استفاده کرد .

 

فیسبوک را بیشتر به عنوان صفحه های شخصی یا شرکتی میبینند و ارزش فروشگاهی ویا … را ندارد

این چند روشی که ما به شما دوستان گرامی توضیح دادیم حتما استفاده کنید و تاثیر انرا در گسترش کسب کار خود میبینید

شبکه هایی اجتماعی همیشه بکار ما می اید به شما دوست عزیز پیشنهاد میشود که حتما در باره شبکه های اجتماعی تحقیق کنید و همیشه اطلاعات خود را درباره شبکه های اجتماعی بروز نگاه دارید اگر میخواهید ما قسمت های دیگری از این اموزش را به شما بیاموزیم حتما از طریق نظرات ما را به اطلاع بگذارید.

اتمام

امتیاز دهید