گسترش کسب کار اینترنتی روش های تبلیغات در فضای مجازی و واقعی – قسمت اول

  • منتشر شده توسط hosein ramezannia
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
  • مجله ها
  • بدون دیدگاه
Untitled 3 - گسترش کسب کار اینترنتی روش های تبلیغات در فضای مجازی و واقعی - قسمت اول

با سلام خدمت کاربران گرامی پروان وب با این پست روش های تبلیغات را توضیح داده ایم .

یکی از دغدغه های  صاحبان کسب کار اینترنتی این است که ایا روزی هست که موفق شوند !؟

موفقیت از اول هم با تلاش بوده و بعدا هم با تلاش خواهد بود.

همیشه باید تلاش کنیم تا موفق شویم.

برای گسترش کسب کار اینترنتی خود همیشه اولین فکر به ذهن شما تبلیغات است که میتوانید بروید به یک سایت و یا شرکت و… پولی را دهید تا تبلیغات شمارا در سایت خود در خیابان ها و… پخش و به اجرا بگذارند.

اما این روش هم همیشه موثر نبوده و اکثر اوقات هم موثر است اما شما توان مالی زیادی ندارید که پولی را به سایت ها پرداخت کنید که اکثر تبلیغ کنندان هزینه زیادی از شما میگیرند و هیچ تاثیری در فروش شما ندارد و کاملا این شکست خیلی بدی است که شما هزینه های زیادی پرداخت کنید به نتیجه نرسید.

  • اما به چه سایتهایی پول دهیم که تبلیغات مارا بگذارند؟

ما باید به سایتهایی سفارش تبلیغات دهیم که بازدید زیادی دارند  برای همین است که روش تبلیغات زیاد موثر نیست چون ممکن است دارنده کسب کار اینترنتی به سایت تازه تاسیس سفارش تبلیغات دهد و به همین دلیل که سایت تازه تاسیس بازدید و کاربران زیادی ندارند ان کسب کار اینترنتی هیچ تغییری نمیکند.

  • تبلیغ ما چگونه باشد که کاربران سایت تبلیغ کننده جذب شوند ؟

اکثر تبلیغات به صورت تصویری و گیف است که تصویر ها ثابت هستند و هیچ تغییری نمیکنند, اما گیف ها چون مانند فیلم هستند و تغییر میکنند کاربر بیشتر جذب تبلیغ میشود و اطلاعات بیشتری میتوانید از سایت خود در گیف ها بیان کنید و به همین علت بازدید کنندگان سایت تبلیغ کننده جذب شما میشوند.

  • ایا فقط میتوان تبلیغات را در سایت ها گذاشت ؟

خیر دارنده کسب کار های اینترنتی میتوانند در فضای واقعی هم تبلیغات داشته باشند مثال یک بنر بزرگ را در یک خیابان قرار دهند یا تراکت هایی را به چاپخانه دهند تا برایشان چاپ کنند و ان تراکت ها  را پخش کنند بین مردم البته این روش خیلی زمان گیر است اما بعضی از کسب کار های اینترنتی از این روش به در امد رسیده اند.

  • تبلیغات در فضای واقعی را در کجا به نمایش بگذاریم ؟

تبلیغات های در فضا های واقعی باید در مکان های پر جمعیت مانند بازار ها چهار راه ها بلوار ها مکان های دیدنی و… انجام داد  به این خاطر که تبلیغات در فضا های پر جمعیت در معرض دید افراد بیشتری قرار میگیرد و خیلی امکان دارد که از این روش بتوانید کسب کار خود را بین مردم گسترش دهید .

تبلیغات در فضای واقعی را میتوانید از اتوبان و جاده های شهری هم استفاده  کنید که تبلیغ کنندگان اکثرا خود جایگاه هایی برای تبلیغ قرار داده اند که  میتوانید با انها در ارتباط باشید و تبلیغ خود را سفارش دهید و تبلیغ کسب کار اینترنتی شما  در معرض دید هزاران نفر که در حال سفر هستند قرار میگیرد.

برای تبلیغ در فضای واقعی یا مجازی سعی کنید از ایده های جدید طراحی بنر و یا… استفاده کنید چون ایده های جدید همیشه مردم را به سمت خود میکشانند و افراد از تبلیغات شما لذت میبرند و 70% هم ممکن است که به کسب کار اینترنتی شما سر بزنند

روش هایی که در فضای مجازی میتوان از انها برای تبلیغات استفاده کرد.

  1. بنری به صورت  پنجره پاپ آپ نمایش داده شود
  2. از طریق جایگاه تبلیغات آن وبسایت
  3. از طریق خبرنامه ایمیلی  وبسایت
  4. از طریق تبلیغات متنی
  5. از طریق تبلیغات به صورت پست ثابت
  6. تبلیغات در پایین تمام پست ها

1.تبلیغات به صورت پاپ آپ .

اول از هرچیزی بگویم که پاپ آپ پنجره های باز شونده هستند که هنگام وردود کاربر به سایت پنجره پاپ آپ باز میشود.

پاپ آپ ها بیشتر در معرض دید کاربران قرار میگیرد به این دلیل که پنجره های پاپ آپ به صورت خودکار در مرورگر کاربر بیننده باز میشود و کاربر حتما 100% آن پنجره را مشاهده میکند و 60% هم ممکن است که به آن توجه کند و به کسب کار اینترنتی شما روی اورد پنجره های پاپ آپ به هر طوری میتوانند طراحی شوند به صورت واکنش گرا متنی تصویری و یا ویدویی که برای جذب شدن کاربر بهتر است که پنجره پاپ آپ واکنش گرا بسازیم به این خاطر که واکنش گرایی برای اکثر مردم جالب است و از کار شما لذت میبرند و باز هم احتمال را بیشتر میکنید که کاربر به کسب کار شما روی اورد .

2. تبلیغات از طریق جایگاه های تبلیغات.

جایگاه های تبلیغات را سایت های پر بازدید حتما دارند که برای گذاشتن تبلیغات در انها است که شما میتوانید بنر  طراحی خود را طراحی کنید و در هر سایزی در جایگاه های تبلیغات از قبل تعیین شده در وبسایت های بزرگ و تبلیغ خود را سفارش دهید که میتوانید به صورت تصویری یا گیف یا متنی و یا ویدویی از این تبلیغات استفاده کنید.

3.تبلیغات از طریق خبر نامه ایمیلی .

اول از هر چیزی درباره خبرنامه های ایمیل توضیح میدهیم .

خبرنامه های ایمیلی که سایت ها استفاده میکنند برای اطلاع رسانی از بروز شدن سایت است که اگر کاربران دوست داشته باشند همیشه از سایت شما خبر داشته باشند در خبر نامه های ایمیلی ثبت نام میکنند خبر نامه های بهترین روش برای اطلاع رسانی است.

تبلیغات از خبرنامه های ایمیل هم به این صورت که شما میتوانید  بعد از سفارش دهید تبلیغات خود سایت یک ایمیل حاوی تبلیغ در خبر نامه قرار میدهد و ان تبلیغ برای تمامی کاربران از طریق ایمیل ارسال میشود و همه کاربرانی که در خبرنامه عضو هستند تبلیغ شمارا دریافت میکنند

4. تبلیغات به صورت متنی :

تبلیغات به صورت متنی به این صورت است که سایت ها جاهای مختلفی را برای تبلیغات متنی میگذارند در ساید بار هدر فوتر و…

تبلیغات متنی به این صورت است که نام سایت شما را یا موضوع سایت شمارا مینویسد و به وبسایت شما لینک میدهد که با کلیک کردن کاربر بر روی متن به وبسایت شما انتقال میابد

5.تبلیغات به صورت پست ثابت :

تبلیغات هایی که به صورت پست ثابت ایجاد میشوند مانند تمامی پست های دیگر است که پذیرنده تبلیغ یک پست به سایت خود اضافه میکند و توضیحاتی درباره سایت شما میدهد و لوگو شما را در ان پست قرار میدهد که کاربران ان سایت میتوانند به سایت شما متصل شوند این نوع تبلیغات هم موثر است و اکثر کاربران به پست تبلیغاتی سر میزنند.

6.تبلیغات در پایین تمام پست های سایت :

تبلیغات در پایین پست های سایت به این صورت هست که تبلیغ کننده بنر شمارا در تمام پست های سایت قرار میدهد و هر کاربری که ان پست های سایت تبلیغ کننده را ببیند بنر شما هم برای کاربر نمایش داده خواهد شد این نوع تبلیغات هم اثر خود را دارد و بنر شما در معرض دید کاربران قرار میگیرد

خیلی خوب در این قسمت کارمان تمام میشود منتظر قسمت دوم باشید .

برای دیدن قسمت دوم این مقاله اینجا کلیک کنید.