افزودن پس زمینه های سفارشی برای پست و برگه وردپرس

back post - افزودن پس زمینه های سفارشی برای پست و برگه وردپرس

افزودن پس زمینه های سفارشی برای پست و برگه وردپرس ، خوب حتما شما در بعضی از وبسایت های موزیک و سریال دیدید که برای هر پست ، همون عکس پست رو به عنوان پس زمینه و بک گراند انتخاب می کنند یا هم یه رنگ متفاوت برای هر پست و برگه دارند! ، واسه انجام چنین کارایی با ما در ادامه همراه باشید.

اضافه کردن پس زمینه ی سفارشی و اختصاصی برای هر پست و برگه در وردپرس

خوب شما اگر می خواین یه پس زمینه ی سفارشی برای هر پستتون استفاده کنید ، شما نیاز دارید که افزونه ی Custom Background Extended  رو نصب کنید ، این افزونه برای پست و برگه ی شما ، این امکان رو براتون ممکن می سازه که از هر جایی که می تونید اون عکس یا رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

گام اول: نصب و فعال سازی افزونه ی Custom Background Extended

گام دوم: بعد از نصب و فعال سازی افزونه وقتی که به محیط ادیتور پستتون وارد شدید یه باکس جدید با نام custom background اضافه شده.

screenshot 1 - افزودن پس زمینه های سفارشی برای پست و برگه وردپرس

گام سوم: انتخاب رنگ یا عکس مورد نظرتون و محل مورد نظرش بر روی صفحه و بعد از اینکه تنظیمات مورد نظرتون رو انجام دادید می تونید ذخیره کنید و بعد مشاهده!

حالا یه نکته آموزشی کوچیک

در صورتی که شما بعد از نصب و فعال سازی این افزونه، باکس custom background رو مشاهده نکردید باید کاری کنید که پوسته شما از این قالبیت پشتیبانی بکنه پس برای اینکه شما باید کد زیر  رو در فایل functions.php قالبتون بزارید در صورتی هم که چنین فایلی وجود نداشت این فایلو بسازید.

add_theme_support( 'custom-background' );

اگر باز هم بعد از اضافه کردن این کد اون باکس رو مشاهده نکدید مشکلی از جایی دیگس پس بگردید دنبالش!

خوب البته اینو هم باید بگم افزونه های دیگری هم مانند Background Per Page برای اینکار هستند که همه با کمی تفاوت همینکار رو برای شما انجام میدند. 

خوب این آموزشی بود که توسط سایت پروان وب تهیه و ترجمه شد که امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیره و در صورتی که هر گونه سوال، مشکل، انتقاد، پیشنهاد و … داشتین ما در خدمتیم. یاعلی

3/5 - (4 امتیاز)